duminică, 12 aprilie 2009

Cred ca tata...

Cred că tata nu a fost indrăgostit niciodată.
Eu da.

7 comentarii:

  1. acum am vazut ca nu te aveam in google reader... e divaisu' cela care iti permite sa urmaresti blogurile si-ti afiseaza posturile, asa ca nu mai esti nevoit sa intri pe blogul propriu-zis ca le citesti! am remediat scaparea. de-acu' sint cu ochii pe tine :)
    oricum, marturisirea ta ma pune pe ginduri... intr-un timp credeam ca parintii mei sint asexuati, un soi de ingeri. astia nu se indragostesc, nu fac sex, nu fac o gramada de chestii. cam trist. mai bine sa fie oameni, nu??

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai da, asa cred si eu.
    Era un fel ciudat si total neinspirat de a afirma sus si tare ca sunt amorezat. Bine ca stii de cine... Sa nu mai zici la nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa ca trece si primavara asta, iti revii tu :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai de 5 ani incerc sa imi revin.
    Si gasesc in fiecare zi motive sa ma amorezez. Nu neaparat de cineva, ci faptul ca ma amorezez este o lupta castgata. Deseori am gasit in femeia de langa mine frumuseti pe care nu puteam sa le vad pana la data respectiva... M-am si mirat cum de nu am vazut asa ceva pana atunci...

    RăspundețiȘtergere
  5. e minunat de spui tu. iubita ta trebuie sa fie foarte fericita ;)

    RăspundețiȘtergere