miercuri, 8 aprilie 2009

Leapşa. Am luat-o. Şi o dau mai departe.

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?

Eu: Dorinţa de a face dreptate. Îmi place să vad că până la urmă dreptatea iese la lumină. Nu mă interesează cu ce sacrificiu. Trăiessc adevărate momente euforice când văd că în sfârşit s-a făcut dreptate. Pot lupta chiar şi împotriva oamenilor foarte foarte foarte dragi mie, numai să ştiu că adevărul iese la iveală. Pentru adevăr - ca şi pentru Dumnezeu (adevărul însuşi) - merită sa faci orice sacrificiu.


2. Primul film care îţi vine în minte acum?

Eu: Omul din Lună.


3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?

Eu: Un omuleţ.


4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
Eu: De multe ori.


5. Cu ce personaj din literatură te identifici?

Eu: Nu ştiu, poate cu un personaj al lui Bruckner, oricare, la alegere.


6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Eu: Bine, rareori am ce să îmi reproşez. Cum spunea Nichita: "daca aş zice că nu regret nimic, v-aş minţi, dacă aş zice că regret ceva, iaraşi v-aş minti."


7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?

Eu: Sexualitatea umană - mituri şi adevăruri.


8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.

Eu: Glumeaţă. Puternică. De încredere.


9. Continuă propozitia: Azi, încă adormit(ă), m-am trezit visând la

Eu: Saab 9.3 Aero şi nenorocita aia de casă în Bahamas (Florida, Bermude, ceva de genul).


20 de comentarii:

  1. pai cui i-o dai??? :))
    tre'sa bagi niste nume cu linkuri la bloguri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai nu prea urmaresc multe blogri.
    Ma gandesc si o sa postez.

    RăspundețiȘtergere
  3. O pasez doamnei sau domnisoarei Eva.

    Poate asa aflu si cine este.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :)

    se poate 'citi' profilul psihologic din rspunsurile la intrebari? daca da mi-ar placea sa ma ajuti sa ma cunosc mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu profesez psihologia.
    Daca te incanta iti pot spune ce cred eu despre leapsa ta, cu rugamintea de a face si tu exact la fel cu leapsa mea.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. tu primul - eu te-am rugat prima :)

    RăspundețiȘtergere
  7. haide, analizati-va, ca m-ati facut curioasa si pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ok, cat de curand voi publica un raspuns aici, o interpretare asa cum vad eu persoana care sta in spatele raspunsurilor.
    Rabdarica, ca sunt in mare pregatire cu Pastele.

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. pe bune??????
    ce gatesti?:pp
    sau scoti dopurile la sticle??

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ma ocupam cu curatenia...(daca tot e sa ma laud)

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. in apararea mea - nu am studii de specialitate si accept criticile constructive :)

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. justitiar fara limite, fara remuscari? hmm, nu cred in detasarea afectiva totala:) - chiar si 'dreptatea' este relativa
    2. o umbra de tulburare de personalitate disociata
    3. daca e o schita generica - poate semnifica nevoia de companie; daca are un element distinctiv, specific unei persoane anume - poate denota sentimente (pozitive, desigur)pentru persoana respectiva
    4. personalitate extrovertita, sintagma a fost poate utilizata ca o supapa de defulare
    5. indragostit de dragoste (a se citi eros); placere de a experimenta toate fatetele, in speranta ca va gasi implinire prin atingerea absolutului erotic, cu dozele inerente de sm, in special de ordin psihic
    6. barbat :)
    7. combinatie 6&5
    8. excesiv de exigent - cautarea pefectionismului => intoleranta => autoizolare voluntara => personalitate schizoida
    9. visator stresat? nevoia de evadare din cotidian, de detasare, de eliberare, de evadare pur si simplu

    RăspundețiȘtergere
  14. Aha.
    Deci esti psiholog.
    Reduc cercul de suspecti.

    :))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  15. A,inca ceva: ai gresit la faza cu S&M, fie si psihica...

    Sunt mai bland ca Ozzie, pisoiul meu mic...

    Ba chiar urasc manifestarile S&M, dar ai avut dreptate cu impingerea pana la extrema a erosului. Deocamdata doar la capitolul fantezie, nu sunt pregatit de actiune. CRED ca nu sunt pregatit...

    RăspundețiȘtergere
  16. sunt suspecta? de ce? oricum am precizat ca nu am studii in domeniu - prin urmare nu sunt psiholog; mi-ar fi placut dar...nu prea-mi place cartea :(

    RăspundețiȘtergere