miercuri, 27 mai 2009

Blog

Nu ştiu dacă aveţi rabdarea să (mai) citiţi, nu ştiu dacă aveţi răbdarea să citiţi blogurile pe care ajungeţi din hazard sau "direcţionaţi"... Nu ştiu dacă atunci când se încep aceste bloguri, posesorii lor chiar vor să comunice ceva lumii sau pur şi simplu îşi fac bloguri că aşa e la modă. Nu ştiu dacă consideraţi acest blog ca un moft sau dacă chiar găsiţi ceva interesant în el.
Mă plictiseam şi am navigat de la un blog la altul. Aveţi habar câţi oameni importanţi au blog ? Am rămas oarecum surprins să constat că oameni destul de cunoscuţi şi care nu îmi păreau "genul", au blog. Cred că există o adevărată lume paralelă, un underground al vieţii reale, un "The Sims" cât se poate de palpabil, există viaţă după viaţă, există un univers paralel celui pe care îl percepem, universul virtual. Există dispute care nu "răsuflă" în universul real, care îşi consumă punctele culminante în mediul lui 1 şi 0. Aici se dau replici, se expun puncte de vedere, se plasează informaţii utile pentru presă, se fac şi desfac alianţe, se fac multe chestii la care dacă nu ai acces la calculator nu ai acces...
Până la urmă, blogul şi universul ăsta virtual nu este altceva decât o evadare din stress-ul cotidian, un exhibiţionism mental, o armă folosită de cei carora armele le par chestii pozitive...

8 comentarii:

  1. ohoho
    sint multe de spus in domeniul asta... de ce isi fac oamenii blog?! pentru ca e mai ieftin decit sedinta de psihanaliza, na :p
    spune de tine, de ce tii blogul asta care, uite, are cel putin 3 cititori constanti, din cite am vazut eu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca mie imi plac dezbaterile si pentru ca la inceput imi imaginam ca daca zic ceva aici automat se va naste o dezbatere.

    Na, eram si eu naiv.

    Acum mai postez in el din doua motive: exhibitionism mental (oare exista conceptul????) si pentru ca uneori, unii dintre cititorii mei imi spun ca le place cum scriu, ca e fain, ca am "condei". Eu nu consider deloc asta, ba din contra, dar imi place sa am un loc unde sa imi spun punctul de vedere... daca ceea ce scriu mai apreciaza si altcineva in afara de mine, satisfactia e e cu atat mai mare...

    RăspundețiȘtergere
  3. uite motiv pertinent pentru a tine un blog!
    daca nu exista conceptul, fuguta cu el la OSIM sa-l inregistrezi :))

    RăspundețiȘtergere
  4. hmmm...ma simt cumva plagiata - la 'zero raspunsuri' te-am 'acuzat' de exhibitionism virtual :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Te citez, iata...

    Imi e si frica naiba, gandim la fel...


    eva spunea...

    'dezamagirea' rezulta din faptul ca ai creat blogul ca sa fie citit? 'exhibitionism' virtual? :-*
    04 aprilie 2009 17:52

    RăspundețiȘtergere
  6. :) sarutul era pentru atunci - se poate cita?

    RăspundețiȘtergere
  7. Da, se poate.

    Aaaaaa, ala era un pupic... scuze... Acum percep si eu in sfarsit... Nu prea ma omor cu simbolurile astea de messenger.

    RăspundețiȘtergere