luni, 8 iunie 2009

Boule !

Cine eşti ?
Eşti ăla care lucrează la un service auto şi mă fură pe mine dobitocul care nu trage cu dinţii de fiecare leu, care nu stă să verifice filtrul de aer însemnat cu ojă "de la nevastă" după fiecare factură în care apare înscrisul "schimb filtru aer", sau care nu stă să se uite la ce lucrezi ca să vadă dacă eşti în stare să schimbi un amărât de amortizor ?
Eşti ăla care încearcă din răsputeri să mă fure şi care profită de faptul că în vecii vecilor nu o să-ţi spun că am observat faptele tale mici, că am observat lăcomia ta, că am obervat goana ta după ceva ce poate fi luat de apa sau de foc, că am observat că eşti de fapt un sclav al "materialului" ? Te bucuri la 2 RON ? Ştii ce înseamnă RON ? Lasă, nu e important.
Eşti ăla care se dă macho în trafic cu BMW-ul tunat în Dâmboviţa sau Teleorman (geamuri fumurii, genţi "de firmă", acţipild cu înscris macho, etc) şi care accelerează la maximum cei 250 cai ai maşinii crezând că eu sunt suficient de retardat încât să cred că Matizul poate face faţă vreodată unei maşini performante precum o "bavareză" ? Ştii ce e "Bavaria" ? Lasă. Man, m-ai învins ! Ce cool eşti, nu e aşa ? Nu cred că Matizu' ar putea bate în vecii vecilor un BMW, faptul că sunt înaintea ta la semafor se datorează unei "trase" mai bune pe care m-am încadrat, pentru că forţa nu e întotdeauna totul la o maşină.
Eşti colegul care încearcă să "tragă" cât mai mult pe spinarea mea şi care se oftică până la lacrimi de poziţia pe care o ocup acum în schema de personal ? Te roade, aşa e ? Crezi că e nedrept, tu eşti muuuuuuult mai bun/ă pentru poziţia asta, ai face de 10000 de ori mai bună treabă dacă ai fi în locul meu. Dacă ai ştii că eu nu am facut nimic pentru asta, tu care te zbaţi de 8 - sau mai ştiu eu câţi - ani pentru a fi recunoscut/ă ca "valoare în domeniu"...
Eşti ăla care mă urăşte pentru ceea ce zic ? Dar eu doar zic, nu dau cu parul. Te doare ? Tu de fel înţelegi de par, de bâtă, de forţă fizică, mentalul este o chestie de care doar ai auzit până acum. De ce te deranjează pe tine ce zic eu, că doar îmi exprim şi eu o opinie, drept pentru care nişte băieţi şi fete şi-au dat propia lor viaţă. Adică, dacă era la o adică, să zicem că tu te-ai duce să lupţi pentru dreptul meu la opinie şi ai muri pentru asta, ţi-ar plăcea ?????? Înţeleg, dar tu înţelegi ??? Ştii ce e aia o polemică ? Lasă, oricum, am zis, nu e important. Mai ştii ce gândeai la Revoluţie ? Se mai "pupă" cu ce EŞTI acum ? Aham, înţeleg, nu trebuie să te scuzi, te înţeleg am zis.
Eşti ăla care umblă dezbrăcat "la bust" prin parc şi îţi imaginezi că TOATE "femeili" sunt "moarte dupa tine", motiv pentru care te tauezi excesiv pe cât mai mult din suprafaţa pielii ? Eventual cu un simbol agresiv, ceva care să ne releve din start că tu eşti masculul dominant...... masculul domniant. Ce înseamnă pentru tine bărbat adevărat ? Aha ! Crezi că e posibil ca cineva să considere că tu nu eşti bărbat adevărat ci doar o paţachină masculină impotentă şi oligofrenă ?
Eşti din ăla cu BMW cumpărat de "tati" şi care nu ştie ce e aia muncă fizică, care "face bani" aşa cum respiră pe cunoştinţele pe care le au părinţii securişti sau "afacerişti", pe "pilele" pe care ţi le-ai făcut profitând de telefoanele date de prieteni, "tovarăşi" - scuze - de viaţă care au vândut părinţii şi pe Papă pentru a fi ceea ce sunt ?
Eşti afaceristul care ma trateză cu "ignore" şi care consideră că oamenii sunt împărţiţi în două categorii: cu bani şi fără bani ? Cu BMW sau cu Matiz... Desigur, ăia "fără" sunt demni de milă şi de dispreţ, nu vor aduce niciodată un beneficiu evident şi imediat situaţiei "mele" financiare...
Eşti politicianul care vrea "o funcţie" şi care îşi "trage" din banul public şi care nu te interesează de opinia mea ci doar de bani ? Eşti ăla căruia trebuie să îi dau şpagă ca să îmi iau o garsonieră prin ANL şi care dă repartizările numai pe baza mitei încasate în timp ce oameni absolut onorabili trăiesc în sărăcie şi cu principii absolut oneste pentru că nu vor să te facă pe tine milionar în euro ?
Eşti omul care de dimineaţă până seară nu are în gând decât 3 valori universale ale lumii tale strâmte: bani, ţoale, femei ?
Eşti şmenar, hoţ, violator, şmecher, "descurcăreţ", manelist, deloc fraier, "lider", "bărbat adevărat", "futac" (futangiu), idolul femeilor, criminal, orgolios, BMW-man, obsedat de viteză, macho ?
Ba boule (vaco - în funcţie de adresant), nu vreau să fiu niciodată ca tine bă (fă - ibidem) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mai bine ca mine. E greu să fi în pielea mea, dar am nişte satisfacţii enorme, pe care tu nu le-ai înţelege nici dacă ţi le-aş explica cu mere şi cu pere.
Şi asta e de nedescris!!!!!!

3 comentarii:

  1. Wow! Cineva te-a calcat rau de tot pe coada.
    Si e abia marti dimineata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Culmea, chiar nu.
    Am avut si postari "la nervi" dar asta nu. E o chestie la care ma gandesc de ceva timp, incerc sa imi dau seama cine sunt romanii, daca e cazul sa cer "azil sociologic" sau daca e cazul sa construiesc si eu aici. Sunt curios sa vad care e reactia la o astfel de postare si sunt curios daca si voua vi se intampla chestii din astea sau pur si simplu am eu fata de prost.
    Incerc sa inteleg daca lacomia asta care pare ca a acaparat intreg mapamondul are o origine explicabila sau e absurda...

    RăspundețiȘtergere
  3. multa ura,frate

    te consiliez?

    RăspundețiȘtergere