sâmbătă, 27 iunie 2009

Miss

La TVR 1 se dă un concurs de miss, prilej cu care mi-au venit în minte toate dedesupturile unei astfel de competiţii...
Pe lângă faptul că mie nu îmi plac şi nu o să îmi placă niciodată duduile alea de se plimbă pline de sine pe podiumurile alea, pe lângă faptul că este teoretic imposibil să alegi cea mai frumoasă femeie din lume (este şi o zicală mai misogină aşa: oricât de frumoasă este o femeie, tot e undeva un bărbat care s-a săturat de ea; sau mai e faza aia: când crezi că ai găsit cea mai faina femeie, apare alta şi ti-a tras un zambet de îţi vine să te mai gândeşti niţel; sau, cum zicea un banc: casnicia e ca mersul la restaurant: intrii, comanzi şi apoi, după de ai primit ce ai comandat, vrei ceea ce a comandat vecinul...), pe lângă faptul că fetele au darul de a părea total idioate în ciuda eforturilor de a arăta contrariul, mai e şi legenda care spune că de fel câştigă cea care s-a culcat (nu dormit) cu cei mai mulţi membrii ai juriului. Sau măcar cu cei care au putere de decizie...
Mie fetele alea îmi par foarte nasoale, atât din punct de vedere fizic (numai oase şi haine, nişte schiloade, rahitice şi infometate special pentru concursul de miss) cât şi ca oameni (nu demult am avut de-a face cu câteva "fotomodele", majoritatea sunt nişte ariviste şi profitoare de te doare capul). Îmi par fără personalitate şi fade, par că urmăresc ceva care nu le aduce absolut nimic în viaţă, par că vor să fie "vedete" cu orice preţ, vor să fie văzute, să iasă din anonimat. Ori mie exact asta nu îmi place, anonimatul îmi oferă un confort de neimaginat.
Până la urmă un concurs de miss nu este altceva decât un eveniment monden, la care e musai să fii văzut/ă şi la care e bine să apari măcar odată în cadru - motiv pentru care e musai să îţi rezervi o masă cât mai scumpă şi cât mai aproape de podium.

18 comentarii:

  1. hmm

    concursurile de miss sunt un spectacol in sine,indiferent cat snobism incumba.n-as vrea sa fiu in pielea duduilor ,chiar nu.
    de multe ori am stat si m-am mirat in sinea mea ce poti face ca sa pari interesant fara sa spui o vorba ,si doar sa faci cativa pasi.
    amazing,frumusetea e capitala si cam genetica,vorbesc de standarde si potential.dar nu ajunge,spun eu.
    ca sa ai atitudine tb sa posezi IQ.
    care model iti pare peste 150 ca IQ,si care creator iti pare misto?
    eu am spus.o deja,galliano si vivianne westwood.in cap imi vine de la noi catrinel menghia cu sex-appeal la greu.uite-o pe kate moss,are o varsta,nu e inalta,e f controversata,nebuna etc,fara regim ordonat,si e delicioasa oricum si orideunde-ai lua-o.

    http://www.johngalliano.com/
    sa-mi spui cum vezi parada de toamna pt barbati la galliano,si ca te vaz temerar uita-te si la aia de primavara.aia de femei m-a extaziat pe toate fatetele,cea de toamna are si.un cantecel romanesc ,k surprise

    ps-scuze ca scrisei romane,ma prinsesi pe domeniul meu
    ps1-hai,pa

    RăspundețiȘtergere
  2. nu sunt de acord! asta e discriminare! pentru ele concursurile astea sunt ca olimpiadele, nu credeti? sau poate e calea cea mai scurta de a ajunge la printul calare pe calul alb fara sa saruti tot felul de broaste mai mult sau mai putin raioase. sau poate chiar asta isi doresc in viata: sa se plimbe aranjate, coafate, machiate, in toale firmate - pasiunile nu ar trebui comentate, e chestie e gusturi si placere. fiecare are dreptul la fericire, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. btw, a castigat cea mai buna?
    :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu mi s-a parut ca a castigat ceamai buna. + ca zambetele ei de final si mimarea surprizei au fost destul de preost jucate. Ceva din atitudinea ei imi inspira ingamfare si imi venea sa ii dau un mare pumn in fata, eu fiind clar si raspicat impotriva violentei, mai ales impotriva violentei asupra femeilor!!!!
    In ceea ce priveste calulalb, hai sa ii spunem Range - Rover-ul alb, Mertanul, BMW-ul sau ce vrei tu. La chestia cu broasca nu "s-a scos", caci de cele mai multe ori "barbatii adevarati" sunt de fapt niste broscoi de Dorobanti.
    Adevar graiesti Evo, dreptul de a fi fericit nu poate fi luat nimanui. Datoria de a arata calea cea dreapta este totusi de datoria unora de a o arata. Calea cea dreapta este calea care duce la mantuirea sufletelor noastre.
    Poti fi interesant fara sa spui o vorba. Poti transmite foarte multe cu atitudinea, cu privirea, cu cate un mail (...) sau chiar cu pozitia pe care o alegi fata de persoana cu care vrei sa comunici.
    Frmusetea este intr-adevar capitala in tinerete. Sunt un mare admirator al frumusetii feminine, al frumusetii asa cum o inteleg eu. Asta nu face din mine un curvar, un "futac", un fustangiu. Pentru mine femeia este ceva de neimaginat de frumos care trebuie apreciat la valoarea sa, fiecare dupa ceea ce este...(nu stiu daca ati inteles mare lucru, nu am baut inca toata cafeluta). Femeia este un inger, o fiinta diafana, o faptura minunata, un copil ce trebuie aparat de grobianul ce ne invadeaza viata zi de zi.
    In fine...

    RăspundețiȘtergere
  5. Citind textul dupa publicare imi dau seama ca e putin robabil sa va lamuriti de ceea ce am vrut sa zic... Amuzant, nu?

    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. oooooooooooooooooooooooo, domnul meu dar esti un romantic incurabil! pana acum credeam ca femeia e chestia aia de care te tii cand te sau o (nu neaparat fizic)
    sau poate e vorba doar de experienta mea si nu trebuie generalizat :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma duc sa imi mai pun o cafea. Nu am inteles "cand ma" - ce? Sau cand "o" ce?
    Poate dupa inca una imi dau si eu seama...

    :|

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. ok. si eu :)
    e vorba de una din nevoile primare ale barbatilor straight

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand ma hranesc?
    Cand o mananc??
    Hmm, urata parere ai despre barbati.
    Cum sa mananc femeia, ai innebunit?
    ...bine, sunt cateva fantezii cu mancare PE femeie, nu cu femei mancate...

    :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Banuiesc ca imi spusesei in comentariul sters, nu?

    :D

    RăspundețiȘtergere
  12. sunt chiar o carte deschisa? sau citesti prin coperte? :P

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu imi place Galiano. Nu cred in efeminarea sau androgizarea barbatului. Ideea am inteles-o, Galiano vede noul barbat ca un egal al femeii, egal atat in drepturi cat si in modul cum arata. Foarte bine se putea sa puna acolo si manechine dudui, era cam aceeasi rezultat. Barbatul cu briz-briz-uri in cap nu imi inspira ceva pozitiv.
    Ca stil eu as adopta un stil cat se poate de clasic, inspirat din moda anilor 50 - 60...
    Ma vad cu pantaloni albastru inchis, camase alba asortata cu o esarfa, cu butoni, vesta alba, sacou si gambeta. Musai cu o pipa Calabash asortata cu un tutun Dunhill. Ca si masina as asorta un Corvette '69 (http://www.turnstone.org/corvette%201962.j), sau un Ferrari 250 negru (http://whatboyswant.com/showcar/36399/1/category)sau altceva din aceeasi categorie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Erata: http://www.turnstone.org/corvette%201962.jpg

    RăspundețiȘtergere
  15. negru,nu rosu ? culoarea face mult,don johnson alerga de numa cu unul alb in miami vice si nimeni n-a ghicit.

    galliano este preferatul meu,eu intrebam care e al tau.invesmantarea cumva a capului la ambele sexe ramane predilectia lui pentru a sublinia ideea de baza.multi erau consternati de tapi,dar ,presupun eu ca centaurul se dorea doar un simbolizator.
    cred ca are si gentlemanul perfect in colectia de iarna,
    nici mie nu-mi plac de nici o culoare barbatii efeminizati,nu cunosc si nu ma intereseaza orientarea lui sexuala,simt insa ca in colectii are multe elemente homosexuale,si salut ideea ,de ce nu

    duduia-model preferata?
    hai,pa

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu am un designer preferat caci urasc lumea aia, a modei. Le urasc pe prostituatele alea de isi zic manechine, ii urasc pe efeminatii aia de isi spun manechini, urasc lumea aia murdara si urata plina de ura si invidie, urasc glamorul (asta contrar unei anumite Alexandra, care iubeste glamorul), urasc din toti rarunchii ideea de fashion.
    Daca as avea suficienti bani m-as imbraca casual, de la Esprit sau Boss. Cate un Kenvelo imi ai face cu ochiul cateodata. Imi plac cei de la Fox. Springfield face haine faine pe care le port cu mare placere. Marks and Spencer ma mai atrage uneori cu cate o haina interesanta, la fel si Debenhamsul. Cam la asta se reduce interesul meu pentru aceasta lume. Mi-ar placea sa am un croitor care sa inteleaga ce vreau si sa imi creeze haine dupa masura si gustul meu, dar asta inseamna desigur o investitie pe care nu mi-o permit.
    Am marimi destul de generoase, deci ar fi nevoie de ceva material... :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Uite, o casa care chiar imi place ar fi Paco Rabanne.
    Sunt fan al parfumurilor lor in primul rand, cu astea imi sta cel mai bine conform unui sondaj efectuat pe...mine.
    Nu mi-am luat inca 1 Milion, dar asta va fi urmatoarea achizitie in materie de parfum...
    Hainele care apareau prin site-ul lor mi se par destul de potrivite stilului meu, daca putem vorbi de stil in ceea ce ma priveste. Mai a la Hogo Boss...

    RăspundețiȘtergere