miercuri, 15 iulie 2009

Fericiri

Am mai multe motive de fericire.
Muzicale de exemplu. De curând l-am descoperit pe Max Raabe. Genial. Exact ceea ce aş cânta eu. Am mai fost "în extaz" când l-am descoperit pe Andre Rieu. Vai ce frumos. Odinioară, în tinereţile mele, eram extaziat de Radiohead, al căror fan sunt şi azi. Sau AC/DC. Fooooooaa, ce fericit am fost după ce mi-am luat calculator şi am dat jos tot ce scoseseră AC/DC până atunci. Vă daţi seama că am ascultat până la epuizare. Şi pe urmă mi-am luat şi boxe. Glumesc. Sau, când fiind pe plaje în "Vamă" se auzea de la o gheretă din aia de sucuri ceva melodii foarte faine. Erau cei de la Jazz Amour. Genial. Sau când i-am auzit prima oară pe cei de la Fără Zahăr. Sau când în mare vogă erau Paraziţii. Fericit am fost şi când am descoperit city fm. Ascult postul ăsta de vre-o 4 ani sau cam aşa ceva. www.citzfm.ro sau 106.2 în FM. Când eram licean ascultam Vama Veche. De exemplu pe cei de la Zdob şi Zdub îi găsesc geniali. Vedeţi, folosesc des cuvântul "genial"... BUG Mafia a fost iubirea mea de la inceputul anilor '90. Când am ascultat odată Scorpions am fost tare fericit. Geordie mi-a plăcut. Coldplay ascult fericit dacă sunt într-o anumită stare. O să râdeţi, Romica Puceanu şi Gabi Luncă merg de minune cu o ţuiculiţă şi o anumită stare. Sau Dona Dumitru Siminică. Waw! Fărămiţă Lambru? Aaaaa, să nu o uit pe cu adevărat geniala Ada Milea. E posibil să zici lucruri grave în joacă? Da! Bine, Nightwish sau Therion sunt tot timpul binevenite. Queen! Fără comparaţie, nu ai cum să compari Queen cu altceva din ce s-a cântat până acum. Şi aşa pot continua până mâine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu