luni, 10 august 2009

Trebuia să câştige Hitler?

Stăteam şi mă gândeam zilele astea la ce stadiu de ură am ajuns. Chiar nu cred că mă reprezintă şi cred că ar trebui să iau măsuri în acest sens...
Îi urăsc pe hoţi. Nu că îi urăsc, dar cred că ar trebui aplicate legi drastice, legi exteminatorii, aşa cum făcea nenorocitu' ăla de Hitler.
Îi urăsc pe violatori. Pe ăştia i-aşi chinui şi le-aş turna sare pe rănile făcute cu unelte special desenate să provoace suferinţă...
Îi urăsc pe suporterii huligani care fac ca să îţi fie imposibil să mergi cu soţia la stadion.
Urăsc aşa, categorii întregi. Poate că ăştia nu ar fi existat sau nu ar fi fost atât de liberi dacă războiul era câştigat de un dictator. Desigur, Hitler a fost un nenorocit de satanist idealist care nu a adus decât suferinţă, este bine şi benefic că a pierdut războiul. Dar modelul de dictator care nu lasă libertate nenorociţilor şi leprelor pare un model de adoptat în zilele noastre.

8 comentarii:

  1. Nu sunt fan modelul dictatorial, dar empatizez cu ura si nevoia unui sistem de pedepsire dur.

    RăspundețiȘtergere
  2. He he, ce e cu sotia draga mea Aida? Sotia mea nu m-a suparat deloc, ba chiar...

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu prefer sistemul dictatorial, dar cu libertatea asta prost inteleasa la nivel mondial zau ca nu se asigura prea mare progres.

    RăspundețiȘtergere
  4. e ca ai zis "sotia" si nu prietena, asa ca cer detalii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaaa, pai e vorba numai de un act care oficializeaza termenul, in fapt ea este sotia mea de ceva timp... Poate ca o sa fac si rahatul ala de act cat de curand. Asta imi doresc...

    RăspundețiȘtergere
  6. pai da, ca ma gindeam sa ca s-a facut deja si eu n-am fost pusa la curent:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai, esti pe lista de invitati... :)

    RăspundețiȘtergere