sâmbătă, 19 septembrie 2009

Bărbatul adevărat

Am răspuns pe tema bărbatului adevărat, unei doamne care scria la un moment dat ceva pe blogul domniei sale.
Consider că este oricum un subiect destul de vast şi cu nenumărate potenţiale ore de dezbateri, aşa că am decis să deschid un topic şi aici, în speranţa că voi găsi măcar 2 - 3 interlocutori pentru dezbatere.
Vechea discuţie cu "bărbatul adevărat", cu "idolul femeilor", cu "macho man". Imbecilii de genul ăsta cred că a te lăuda în public că ai făcut dragoste (ce zic eu dragoste, ăştia habar nu au de acest cuvânt, la ei îndragosteală înseamnă când o văd "pe una bună rău") cu o femeie înseamnă the ultimate victory of the manless kind. Sentimentul dispare după ce tipa nu mai apare 3 zile consecutiv în viaţa lor - asta în cazul în care au simţit ceva mai mult decat excitatie sexuală - şi impotenta lor nu trebuie dezvaluita public. "Barbaţii adevăraţi" suferă de frică viscerală şi de aceea ei atacă, atacă, atacă. Deşi nu îi întreabă nimeni nimic, ei simt nevoia să se laude cu virilitatea lor şi cu multitudinea de cuceriri pe care le au în palmares. "Bărbaţii adevăraţi" nu fac altceva decât să pălăvrăgească zi de zi despre imbecilitatea lor. Şi o fac convinşi că ceilalţi sunt de-a dreptul încantaţi de grozăviile lor. În fapt, noi ne amuzăm şi ne distrăm copios.

3 comentarii:

  1. foarte tare subiectul!
    astept si eu interlocutorii aia, barbati sa fie, adevarati sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt onorata si nu sunt sigura ca merit... Ma bucur ca subiectul a starnit atata interes si chiar ca ar fi interesant de vazut opiniile mai multor barbati.

    RăspundețiȘtergere
  3. He he, ma tem ca barbatii nu prea scriu pe blogul meu...

    Daca am decis sa continui subiectul inseamna ca meriti si ca se merita...

    RăspundețiȘtergere