joi, 8 octombrie 2009

2 chestii

Primo: pentru prima dată azi am auzit vorbindu-se şi de Holocaustul altor etnii decât cea iudaică. O premieră şi o dreptate istorică dacă vreţi, căci şi ţigani şi persoane cu dizabilităţi au intrat de-a valma în lagărele morţii.
Secundo: cineva îmi spunea că noi românii nu am făcut deportări niciodată, în ciuda faptului că sunt arhicunoscute deportările în Transnistria cu plecare de la Galaţi şi Iaşi. Omul respectiv pretinde că la cea vreme România era sub ocupaţie nazistă (Transilvania şi Banat) respectiv Rusească (Moldova şi restul ţării). Pare un punct de vedere interesant, sincer nu mă gândisem la acest aspect. Personal nu îi împărtăşesc opinia respectivului, căci eu la istorie am învăţat că în scurta perioadă cât legionarii au avut puterea au fost ceva fapte reprobabile, unele chiar antisemite şi rasiste...

Un comentariu:

  1. din pacate genocidul a cazut asupra multor natii

    da un ochi in wikipedia la genocidul armean pe la inceputul secolului trecut.2 au fost

    peste 2000000 de suflete nevinovate
    turcii dau pedeapsa cu inchisoarea pentru cei ce aduc vorba, francezii condamna cu inchisoarea pe cei ce neaga genocidul si surgiunul armenilor

    RăspundețiȘtergere