joi, 29 octombrie 2009

Bă, am cu ce bă, am cu ce!

Stupoare!
Aflu azi că pentru a intra în posesia unei moşteniri trebuie să plătesc de 14 ori mai mult decât dacă aş locui în Germania.
Să o luăm metodic:
1. Statul român, care nu are nicio durere nici măcar în cur de mine cetăţenul, îmi încalcă dreptul la propietate dobândit prin Constituţia României, prin impunerea unei taxe excesiv de mare faţă de venitul mediu. Adică, pentru a-ţi face succesiunea la o casă cu 500 mp la Gara Basarab moştenire de la un părinte care a decedat, statul lui băsescu îmi impune o taxă de vre-o 200.000.000 vechi.
2. Notarul, a se citi hoţul cu acte, bagă pe gât o taxă atât de mare încât el îşi ia BMW în 2 luni pe spatele "oamenilor muncii" care au salariu de 15.000.000. Omul săracul ca să nu îşi piardă ce e al lui merge la bancă, la cămătari, la rude, la oricine şi face rost de bani, că na, trebuie să plătească hoţului, fie că e vorba de stat fie de notar.
Aşadar, nouă ni se ia şi pielea de pe penis/clitoris pentru ca nişte băieţi şi fete deştepţi să poată să zică: frate, am muncit ca să ajung aici. Ai muncit pe dracu. Ai dat şpagă la cine trebuia ca să te acrediteze ca notar şi nimeni nu ştie care au fost mediile tale în facultatea făcută probabil la ID. Acum te plimbi în maşini luxoase şi faci croaziere pe vase de lux, dar toate astea tu le-ai făcut pe spatele unor oameni care au făcut eforturi inimaginabile ca să îţi plătească ţie statule şi notarule o sumă de 14 ori mai mare ca a neamţului. Iar neamţul nu are 300 de euro salariu ca mine, ci 3000. De 10 ori mai mare. Deci el face un efort de 24 de ori mai mic... Îmi vine să plâng de ciudă...
Tu crezi că eu am cu ce plăti toate taxele astea? De unde morţii mătii crezi că scot banii ăştia? A? De ce nu pot intra în posesia dreptului meu fără să îmi dau şi haina de pe mine, căci până la urmă e dreptul meu garantat de Constituţia ţării...

3 comentarii:

  1. de acord cu tine!
    da'sa fi primit io mostenirea aia, scoteam banii din pamint din iarba verde:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai si de unde i-ai da inpoi?

    Era oricum un exemplu, nu are legatura cu mine...

    RăspundețiȘtergere
  3. i-as da inapoi la fel, din pamint si iarba verde!
    uite cita dreptate ai: http://economie.hotnews.ro/stiri-imobiliar-6377841-consiliul-concurentei-roman-plateste-notarilor-14-ori-mai-mult-decat-neamt-pentru-aceeasi-tranzactie.htm?cfnl=

    RăspundețiȘtergere