vineri, 9 octombrie 2009

Cei 7

Citeam Apocalipsa.
Încercam să găsesc resursele iertării şi să îmi potolesc oarecum setea asta de răzbunare pe imbecilii satanişti fără voie (sau cu voie, cine ştie) pe care îi întâlnesc la tot pasul. Nu am - din păcate - nicio milă faţă de hoţi şi de violatori, faţă de mafioţi şi traficanţi de carne vie. Pe ăştia i-aş pedepsi cel mai aprig dacă Domnul nu ar fi poruncit să nu ne răzbunăm ("a mea este răzbunarea").
În fine, spuneam că am citit în Apocalipsă despre cei 7 îngeri ai Domnului care vor veni şi vor aduce cele 7 răzbunări pe Pământ, roade ale mâniei divine, demne de a aduce durerea şi plângerea pentru necredincioşi. M-am gândit că cei necredincioşi şi făcători de rău vor primi judecata cea veşnică şi dreaptă, cea în urma căreia fiecare dintre noi ne vom lua plata după faptele noastre. Aşa că vegheaţi, faceţi fapte bune, milostiviţi-vă de cei aflaţi în nevoi şi rugaţi-vă Domnului cel adevărat.

Chiar am fost plăcut impresionat de o faptă bună a unei colege, azi la serviciu. Mi-am schimbat puţin părerea desprea ea, căpătasem un soi de "distanţare" din motive mai mult sau mai puţin obictive, azi mi-a revenit imaginea care cred eu e mai apropiată de realitate. Mi-am dat însă seama că eu nu am făcut până acum gestul acela - de altfel banal - faţă de nimeni. Ce departe îmi pare mântuirea...

:(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu