marți, 17 noiembrie 2009

Acum pare simplu

Acum pare simplu să îmi răspund la întrebări de genul "de unde are fata preşedintelui bani de Range Rover sau de apartament de un milion de euro"... Este muuuuult mai uşor să îmi explic azi de unde banii, căci până mai deunăzi aveam tendinţa de a considera că meseria de căpitan de cursă lungă este char bănoasă...
Nu ştiu de ce sunt atât de uşor de manipulat, de ce am mai crezut unele spuse ale preşedintelui MEU, nu ştiu de ce mi s-a făcut milă, nu ştiu de ce mi-a părut rău de dracul. Interesant este că acest om care ar trebui să fie un exemplu de demnitate, eleganţă şi corectitudine dă dovadă de exact contrariul calităţilor de mai sus, limbajul său suburban fiind mai degrabă potrivit unui cap al mafiei sau a unui analfabet decât a unui lider care să fie pus în fruntea unui stat.
Cu părere de rău - căci era o perioadă în care eram gata să mă bat cu cel care spunea ceva rău de Băsescu - afirm acum că mă căiesc că am avut imbecilitatea să votez ceea ce eu consideram ca fiind marea speranţă a României, mă căiesc că am dat girul unui adevărat despot şi mă căiesc că l-am crezut de atâtea ori pe acest om.
În acceptiunea mea Băsescu este de departe cel mai slab preşedinte pe care l-a avut România de după Revoluţie.

4 comentarii:

  1. mda. si eu l-am votat si rasvotat, dar nu ma dau cu capu'de pereti. aia a fost conjuctura, cum acum se pare ca mobilizarea e pro-Antonescu, din lipsa de ceva mai bun, nu ca ar fi el bun. toti sint mari sperante si apoi mari deceptii, din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu tocmai m-am decis sa il votez pe Geoana.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai de ce ar fi trebuit sa promita ceva?
    Nu (mai) sunt genul care sa voteze pentru ca un candidat sau altul promite marea cu sarea. Macar atata maturitate pretind din partea-mi. Pur si simplu simt ca actualul presedinte este un tiran si trebuie sa iau atitudine, prin vot. Am studiat oferta de pe piata si am incercat sa gasesc 1 - 2 candidati care au sanse sa il bata pe basescu. Poate si datorita fostei mele simpatii pentru liberali si poate pentru ca mi-a placut campania per ansamblu, am ales in propria mea cursa pe Antonescu si pe Geoana. Pe primul l-as fi votat in proportie de 55%, cam atat de decis eram. Numai ca domnia sa mi-a ovedit ca perioada de liniste pe care mi-o doresc este aparent imposibila, caci atacurile si marsaviile pe care le-a aruncat asupra lui Geoana nu mi s-au parut ca fiind promitatoare de liniste. Elegant, intr-una dintr-o emisiune din multele pe care le-am urmarit, Geoana a spus ca el nu se va apleca la atacuri la persoana, desi avea instrumentele.
    Asadar, Geoana imi pare cel care poate aduce linistea, pacea sociala, decenta, calmul, bunul simt.
    De aia vreaus a il votez pe Geoana...

    RăspundețiȘtergere