vineri, 4 decembrie 2009

Basescu n-a jurat

He he he, ce tare.
Când s-a scos Biblia şi fiecare a trebut sa jure una sau alta, Băsescu a jurat că el nu a lovit CU PUMNUL pe băiat, nici în plex nici în faţă. Păi ceea ce am văzut eu în înregistrare era că Băsescu a lovit cu PALMA peste faţă, nu în plex.
Iată cum se poate să manipulezi - că tot mă acuza cineva că văd numai cai verzi pe pereţi...

Păi Turcescu v-a rugat să juraţi că nu l-aţi lovit, iar dumneavoastră domnule preşedinte aţi jurat că nu i-aţi dat un pumn, nu că nu l-aţi lovit. Ce chestie...

Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat. Băsescu n-a jurat.

Deci e adevărat că l-aţi lovit, nu e aşa? Ce Patriciu, dumneavoastră l-aţi lovit.

He he he...

5 comentarii:

  1. o fi jurat strimb, draga Eugene, nu zic nu. da' si ailalti sa scoata scrisorica, ma rog, filmul, fix in saptamina dinaintea alegerilor, cu rinjetul personal al lui Patriciu la pupitru, mi se pare scirbos. daca m-as putea teleporta la Paris as vota cu Base numai pentru faza asta. dar nu pot. asa ca poate cistiga Geoana si o sa fii cinci minute fericit. ca dup-aia stii ca urmeaza dezamagirile, nu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Din nefericire dezamagirile vin oricum.
    Interesanta este atitudinea ta in care nu vezi gestul primului om in stat care il altoieste pe un copil la un spectacol ci vezi numai ca s-a scos acest film ca mijloc de lupta electorala. Asa e, acest film a avut darul de a-l discredita pe candidtul x, dar nu asta se face de fel in politica? Daca e aparut acum in campanie inseamna ca e mai moral sa bati copii? Ai idee cam cate deiscreditari a produs tovarasul (conform propriilor declaratii) Basescu in perioada electorala? De ce numele rostite de Basescu sunt morale iar filmul cu el agresand un pusti este moral?De ce e moral sa il invinovatesti pe Patriciu sau pe Vanghelie, dar pe presedintele Romaniei e imoral? Aici cred eu ca cei de la pdl au facut treaba buna,ca au inoculat unui public mai putin pregatit o anumita idee, idee ce apare mot-a-mot in discursurile unor cunoscuti de-ai mei. Nu sunt genul care sa nu accepte opozitia, nu sunt genul care sa imi minimalizez contestatarii, dar cred ca unele chestii sunt absolut evidente si aici imi dau jos palaria in fata comunicatorilor de lui Basescu. Sunt niste manipulatori atat de fini incat oameni chiar mai educati nu observa mica plantatie de idei din capsorul lor, nu isi mai dau seama ca unele dintre idei nu sunt ale lor. Bravo echipa pdl! Jos palaria in fata voasta. Pacat ca sunteti intr-o tabara gresita conform cu opinia mea.

    RăspundețiȘtergere
  3. ohoho
    mergi cam departe.
    asa cum si eu sint prea departe pentru a fi atinsa de negrii de pe plantatia lui Basescu. de-aia nici nu stiu despre ce anume idee vorbesti.
    nu zice nimeni ca e mai moral sa bati copiii altora, nu e moral deloc. cel putin eu nu zic! nici nu mi-e clar daca filmul e trucat au ba.

    RăspundețiȘtergere
  4. dar cum de esti atit de sigur ca eu am creierul spalat si tu nu?

    RăspundețiȘtergere