miercuri, 9 decembrie 2009

Perfect

Mulţi dintre oameni aspiră către perfecţiune.
Mie asta mi se pare penibil. În primul rând nu există nimic perfect. Nu poţi spune că există omul perfect. Ceea ce pentru mine pare perfect, pentru un satanist pare total imperfect. Percepţia nu este unilaterală, oamenii au caractere diferite şi asta duce la aşteptări diferite. Pentru omul perfect s-a tot încercat să se aducă definiţii, începând cu anticii şi continuând cu contemporanii.
Tot aud de conceptul "femeia perfectă". Nu există. E şi o vorbă între noi băieţii: fie ea o femeie cât de frumoasă, tot există undeva pe lumea asta un tip care s-a plictisit de ea... Mie nu îmi place femeia pe care oamenii secolului XXI o consideră perfectă. Silicoanele ar fi motiv sigur de divorţ. Nu pot accepta ideea de silicon în loc de sân. Dacă eu am ales să stau alături de femeia cu care sunt înseamnă că mie îmi place aşa cum este ea, cu sânii mai mari sau mai mici. Şi eu "îmbătrânesc" şi se înţelege că şi eu mă schimb, deci nu e motiv de supărare dacă un aspect sau altul din alura fetei suferă ceva schimbări. E natural, înţeleg schimbările fizice şi nu numai. emeia schilodită de regimuri inutile nu îmi spune nimic din punct de vedere erotic. Deci cele care încearcă să "arate perfect" schinguindu-se fizic şi psihic nu pot fi în veci apreciate de mine. Desigur, înţeleg că este necesar a avea un stil de viaţă sănătos în care alimentaţia trebuie să fie una echilibrată, sănătoasă, savuroasă. Dar să faci din asta un scop în sine în ideea atingerii unei anumite perfecţiuni, mi se pare degradant.
Plus că perfecţiunea este incredibil de plictisitoare. Ideea de a avea tot ce vrei, de a simţi tot ce trebuie să simţi fără efort, de a primi totul pe tavă şi de a avea cea mai cea femeie, mi se pare că nu îţi mai lasă niciun motiv pentru ziua de mâine. Nu mai ai nicio motivaţie de a te trezi a 2-a zi. Ai deja tot ce vrei. Boring!
Mă bucur că nu sunt perfect. Am de slăbit. Ar trebui să fiu mai responsabil. Uneori şi mai matur. Poate că ar trebui să nu mai pun atâta patos în politică. Poate că nu ar trebui să mai fac deloc politică. Uneori cred că ar trebui să fiu mai ignorant. Sigur ar trebui să mă implic mai tare în campaniile în care cred. Poate că ar trebui să fac volunatriat. Vedeţi, am o grămadă de lucruri care mă diferenţiază de un om perfect. Dar pentru mulţi oameni eu sunt un om simpatic. Fără să fiu perfect.
Aşa că nu mai căutaţi perfecţiunea, vă face plictisitori (voi cei care încă o mai căutaţi).

Un comentariu:

  1. oricat de frumoasa poate fii o femeie, exista un barbat care s-a plitisit de ea...tare...am invatat ceva azi...si cat de adevarat este :)

    RăspundețiȘtergere