luni, 4 ianuarie 2010

EBA şi Honorius

Hmmm, nu ştiu de ce, dar eu cred că România merită ceva mai mult. Tare mă tem că ăsta e numai începutul...
Nu m-ar mira ca în 5 - 6 ani să ne zâmbească maliţios din parlament Guţă şi Minune alături EBA şi Honorius. Încercând să mai caut nume care nu mă impresionează neapărat prin calităţile lor mentale sau umane şi pe care să le adaug aici într-o listă de posibili demnitari români, mă îngrozesc, aşa că renunţ.
Sper ca totuşi să nu fie vorba decât de imaginaţia mea prea bogată...

p.s.
Pun rămăşag cu oricine e dispus, că Honorius Prigoană va ieşi parlamentar!

4 comentarii:

  1. total de acord. parerea mea e ca cineva face misto de noi, pe principiul "de ma voi scula pe multi am sa popesc si eu", ca lapusneanu. din pacate s-a sculat. dupa eba si blonda mai apare inca unul care intrece orice limita a bunului simt: honorius cel cu cosuri pe fata. urmeaza sida, poponet si diana munteanu

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda, aparent ceea ce spui tu este o gluma. Aparent. In fapt nu ma mira ca intr-o perioada cat se poate de apropiata sa vedem pe poponet sef la o agentie de stat, pe diana munteanu ca director pe la radio si pe bahmuteanu la tvr. Eu sunt de parere ca mai toate glumele astea s-au transformat - din nefericire pentru poporul asta - in fapte concrete sunt o pedeapsa prea mare pentru ca ne-am omorat conducatorul.
    Ca cineva face misto de noi credeam ca e evident... numai ca la vot s-a vazut altceva... Trist.

    RăspundețiȘtergere