marți, 12 ianuarie 2010

Me, the romantic man

Nu ştiu cum se întâmplă, dar momentan sunt într-o perioadă tare interesantă. Am renunţat la Antena 3 şi la Realitatea tv, am renunţat (din nou) la fumat, m-am apucat de slabit şi mă gândesc serios să îmi fac planuri pentru viitor (ceva nou la mine, care urăsc planurile de fel). M-am apucat de admirat maşinile sport americane (înainte le uram din toţi rărunchii) şi găsesc că şi o fată mai slăbuţă poate fi considerată sexy (prefer fetele mai plinute).
Dar ceea ce este cel mai interesant la mine acum, este apetitul destul de ridicat pentru filme romantice. Nu am habar ce m-ar fi putut determina să caut astfel de producţii, dar mă găsesc cu uimire navigând pe http://www.cinemagia.ro/ pe mai stiu eu ce filme romantice, siropoase, despre dragoste, despre un el şi o ea. Mie îmi plac de fel comediile dar şi mai mult parodiile, aşa că e cel puţin interesant gustul meu actual.
Hmmm, oare ce s-o fi întâmplând în căpşorul meu...?? Aş fi şi eu curios să aflu...

5 comentarii: