duminică, 10 ianuarie 2010

Uneori nu înţeleg

Uneori nu înţeleg lumea asta.
Îmi e greu să înţeleg de ce oamenii aleargă cu atâta ardoare după bani, deşi Domnul Dumnezeul nostru a spus că mai degrabă trece cămila prin urechile acului decât să intre bogatul în Rai. Deci pentru 50 de ani de Caraibe şi Ferrari să stai toata eternitatea în foc şi pară. Nu pare o afacere bună.
Îmi e greu să înţeleg noţiunea de "facem sex". Nu pot să fac doar sex. Sexul - indiferent cu ce perversiuni sau alte fantezii - trebuie să fie la mine o împlinire a dragostei pe care o port unei făpturi, numită femeie. Nu pot să fac doar o mişcare mecanică, o pulsare fără substanţă, o simplă zbatere diavolească. Pentru a face sex trebuie să fiu amorezat de femeia aceea.
Tot la capitolul ăsta, nu înţeleg de ce e mai importantă cantitatea ci nu calitatea. Am întâlnit băieţi din ăştia care se cred mari futaci dar care atunci când povesteau de activităţile cu caracter erotic pe care le intreprind, constatăm că sunt fazi, simpli, neimaginativi şi chiar timizi, pudici. Singura lor "victorie" este multitudinea de "numere" şi timpul cât au menţinut erecţia... Şi desigur lista cu femei... Bine, poate că şi "cererea" e de aşa natură, dar eu nu înţeleg cum ar putea cineva să se bucure doar cu atât atunci când avem posibilitatea să ducem totul în splendoare.
Nu înţeleg de ce oamenii frumoşi sunt deseori trişti iar cei urâţi sunt tot timpul veseli. Teoretic ar trebui să fie exact pe dos, nu?
De ce oamenii pictau înainte îngeri, serafimi şi herumvimi, arhangheli, etc, iar în zilele noastre se tatuează numai draci, scheleţi şi însemne demonice? Cred că gagiul ăla de a zis că secolul ăsta va fi religios sau nu va fi deloc s-a înşelat amarnic.

3 comentarii:

  1. iar ai nelamuriri:p
    uite asa aflu eu niste chestii. cind ii intrebam pe baieti ce discuta intre ei (despre femei) mi se raspundea ca asta e o legenda inventata de femei. ca ei nu povestesc ce si cum, asa cum facem noi (femeile).
    eu cred ca a avut dreptate Malraux. secolul asta are sanse de a nu mai fi deloc, daca oamenii o tin tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai asta e ca cu masturbarea. Pe la 14 - 15 ani mai toti baietii practica aceasta forma primara de sexualitate. La liceu se intreba in gura mare in clasa daca e vre-unul care o face. Desigur, toti strigam ca nu, ca noi deja am fost la 4 - 5 femei (nu era asa la niciunul). Pe urma strigatorul spunea: "exista 2 categorii, unii care recunosc si ceilalti, care nu recunosc". Dar de facut o faceam toti. Mai vorbim si noi de una, de alta...
    Marlaux il chema pe tip? Nu stiam.
    Asta cu sfarsitul lumii e de discutat. Eu sunt Crestin Ortodox. In credinta mea se spune clar ca nimeni nu stie cand va fi sfarsitul, decat Dumnezeu (a se citi Tatal, Fiul si Sfantul Duh). Deci nici Fecioara Maria nu stie. Asa ca gagiul asta se ne mai lase...

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau sa zic ca o sa se sature de atita lipsa de credinta si-o sa ne pedepseasca. bine, eu cred ca a inceput deja.

    RăspundețiȘtergere