marți, 9 februarie 2010

Lucruri greu de făcut

Eu cred că ar fi foarte greu pentru mine să fiu medic şi să fiu în postura de a-i spune unui copil de 7 ani de exemplu, că are o boală letală. Cum îi explic eu asta nu mi-am imaginat deşi am stat ceva vreme să mă gândesc. Nu cred că aş avea puterea să îi spun aşa ceva nici lui nici părinţilor. Pur şi simplu nu pot. Aş avea un stupor din care nu cred că aş fi în stare să îmi revin curând... Din punctul meu de vedere medicii care lucrează cu copii (de fapt medicii în general) sunt nişte eroi. Îmi e imposibil să pun o branulă unui piticel din ăsta, să îi colectez sânge, să fac orice face un medic sau o asistentă zilnic într-un spital de copii. Consideraţi-mă slab, nu îmi pasă, dar nu pot face asta.
Pentru mine asta e greu de făcut.

2 comentarii:

  1. bre, ce e cu inflatia asta de articole despre oameni la capat de viata??? ce celebritate a primit verdict: cimitir in presa romaneasca?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu bre, pur si simplu ma gandeam cat de greu mi-ar fi sa fac asta, ca ma uitam pe site-ul oamenilor astia cu inima copiilor si rumegam dupa aia la niste chestii. Ma uit destul de des pe acolo. Ce vrei, sunt impresionat de drama copilasilor aia si de drama parintilor si ma gandesc ca am cel putin un motiv sa fiu tare fericit. Am fost si sunt sanatos. Mare lucru.

    RăspundețiȘtergere