marți, 16 martie 2010

Îmbracă-te - dezbracă-te...

Am sunat la UPC să îmi bag la loc HBO, nu că sunt eu mare fan ci pentru că mi-a cerut soţia. Dau telefon la relaţii cu publicul la ei, vorbesc cu un băiat care părea în a 3-a zi de lucru la UPC şi acesta îmi face legătura la o altă operatoare dupa ce îi spun numele titularului de contract, nume pe care nu îl găsea în baza de date. Ba chiar m-a întrebat uşor iritat dacă sunt sigur că acesta e numele titularului... Trec peste asta, vorbesc cu domniţa care îmi poate activa înapoi HBO şi aflu că am nevoie de CNP titular de contract. Cum ăla nu sunt eu, anunţ că revin după ce dau un telefon titularului să îmi comunice CNP. Sun omul şi iau CNP. Între timp intru pe site-ul UPC şi mă uit şi eu acolo la oferte. Văd că în mod normal ar trebui să am HBO în pachetul meu de bază. Mai sun odată, îmi răsounde o doamnă. Întreb de ce nu am acel pachet în portofoliul meu de programe, iar duduiţa mă lămureşte că ăla e un program diferit, că eu nu am acel program ci altul vechi, care nu are HBO. Dacă vreau să iau acel pachet trebuie musai să îmi iau şi DVR. Bine - zic - daţi-mi legătura la operatorul care mă poate abona la HBO fără altceva. Intră o melodie şi după 10 secunde îmi răspunde o domniţă. Aici se vedea că are cel puţin 5 ani de lucru in UPC, atitudinea, profesionalismul şi altele de genul trădând experienţa căpătată. Îi spun ce vreau şi foarte amabil îmi cere să dau televizorul pe canalul UPC. Face câteva setări apoi verificăm împreună dacă totul e ok. Nici pomeneală de buletin, de CNP, de alte date. Merge? Merge! Interesant este că dacă suni la UPc de 4 ori pe zi primeşti 4 informaţii diferite. Eu am păţit nişte chestii cel puţin bizare. Merg la casierie şi cer duduii de acolo să accesez un nou pachet de programe. După ce se holbează preţ de 2 - 3 secunde la mine îmi comunică liniştită că nu pot, pentru că deja am beneficiat de o ofertă promoţională, atunci când am apelat la pachetul 3 play. Nu era ofertă. Bun. Ajung acasă şi sun la Relaţii cu Clienţii. Aici un tânăr îmi comunică că trebuie să merg la casierie şi să cer acolo. Pe un pliant primit în plicul cu factura am găsit şi informaţia că totul se poate realiza şi la telefon. Eu dacă eram titularul de contract demult renunţam la looserii ăştia de la UPC, sunt varză. Am văzut totuşi că în România e greu să găseşti o alternativă looserilor de la UPC, căci la Digi sunt tot Looseri, la Romtelecom tot la fel, la Boom la fel. Nu ai nicio variantă, nu ai un serviciu care să fie alternativă la simulacrele astea de servicii numite televiziune prin cablu. Varianta salvatoare este o antenă parabolică, dar momentan nu ştiu de unde să îmi cumpăr una...

Un comentariu: