joi, 18 martie 2010

Portretul robot al femeii Berbec în viziunea mea

În viaţa mea au fost mai multe perioade care au fost marcate de nişte stranii coincidenţe. De exemplu, a fost o perioadă în care întâlneam extraordinar de multe fete care erau în zodia Gemenilor. Cam în perioada 1995 - 2005. Era culmea. Aproape că nu mai întrebam nimic despre zodie, ştiam că e Gemeni. Devenisem (şi îmi pare că mai sunt un pic) expert în comportament de fată Gemeni. La un moment dat ceva s-a schimbat. Credeam că am "scăpat" de aceste coincidenţe. Apoi am întrat în "zodia" Berbec. Majoritatea fetelor pe care le-am întâlnit sunt - ia ghiciţi - în zodia Berbec. Fac aici precizarea că nu e cazul a se înţelege că sunt mai ştiu eu ce mare fecior de Lele, nu sunt un cuceritor, un Casanova sau un mare amorez, ba din contra... Mă refer la "a întâlni" în sensul de amiciţie, prietenie, etc. Bun. Deci acum sunt perioada de femei Berbec. Am creionate câteva feed-back-uri în ceea ce priveşte femeia Berbec pe care o să încerc să vi le împărtăşesc.
Femeia Berbec este foarte tenace. Are planuri bine stabilite pe care le abandonează rar sau niciodată. Sunt foarte implicate în ceea ce fac şi deseori îşi dedică tot timpul pentru a obţine ceea ce îşi doresc. Sunt femei fidele, iubesc sincer şi pe perioadă de lungă durată. Nu acceptă să primească sfaturi, chiar dacă ceea ce fac le duce la distrugere. Sunt impulsive şi gândesc după ce au acţionat deja. Sunt dese cazurile în care din orgoliu spun ceva ce apoi regretă; nu arată niciodată că regretă. Sunt foarte inimoase. Ar ajuta pe oricine le cere asta. Sunt excelente mame. De faza cu mamele sunt foarte convins; le plac copiii şi cred că sunt capabile să le ofere o foarte bună educaţie, fiind aşa cum spuneam mame excelente. Sunt lidere înnăscute. Cariera este un must have în viaţă, se dedică cu patos atribuţiunilor de serviciu şi rar acceptă statutul de subaltern. Nu se lasă "bătute" în confruntări şi aduc tot timpul argumente care să le susţină punctele de vedere, chiar dacă ele sunt vădit greşite. Clar sunt femei foarte frumoase, cu un sex-apeal ieşit din comun. Dacă Gemenele sunt femeile cele mai comunicative, simpatice, cu o frumuseţe naturală brută, femeile din zodia Berbec au un sex-apeal rafinat, sunt elegante, pedante, sexy în acel mod în care te intrigă, clar nu trece neobservată, nici chiar de alte femei... Trăiesc cu impresia - sper să mă înşel - că în ciuda studiilor şcolare sunt un pic deficitare la capitolul experienţă de viaţă. Au unele naivităţi care le dă un aer de fragilitate care te poate determina să acţionezi, să le oferi acea protecţie de care au nevoie. Se simt safe în interiorul căminului şi urmăresc a-şi întemeia unul. Sunt foarte atente cu statutul lor şi fac explicit referire la ele şi la ceilalţi care au un alt statut. Rar vezi o "berbeacă" tristă, au o energie interioară debordantă. Sunt copilăroase, dar nu în sensul rău al cuvântului. Pisicoase, nu ştiu care ar fi termenul, sunt alintate, mieunoase, nu ştiu cum să explic starea asta frumoasă. Dacă le superi - sigur îţi vei primi plata, nu sunt dispuse prea uşor la iertare. Ca şefi cred că sunt tranşante. Nu există negociere, există numai disciplină, impunere a "dornţei" proprii, directive de executat. Sunt de fel buni profesionişti - cred că am mai spus asta în subiectul ăsta într-o formă sau alta. Sunt atente cu starea lor de sănătate şi nu lasă la întâmplare niciun simtom. Iubesc mişcarea, sportul, buna formă fizică.
Cam aşa arată femeia Berbec în viziunea mea, opinie formată "pe propria piele", empiric, obiectiv - atât cât pot fi eu de obiectiv...

5 comentarii:

  1. Da, o descriere foarte buna a femeilor-berbec. Gemenii au fost, acum berbecii... voi urmari cu interes urmatoarea specializare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Zodia mea se potriveste de minune cu femeile Peste. Asta daca ar fi să mă iau după zodii... Nu ştiu dacă mai există o potrivire mai faină în tot zodiacul bărbatului Rac decât cuplul cu femeia Peşte.

    Cred totuşi că cel mai indicat e să crezi în Dumnezeu, face minuni indiferent de zodie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, racii sunt compatibili cu pestii si chiar si cu scorpionii. Eu una, mi-am facut specializarea in zodia pestilor... intotdeauna am fost inconjurata de pesti: mama, tata, unul dintre copiii mei, fostul meu sot, matusi, unchi, prieteni. Identific un peste si cand respira:). Eu sunt leu si pestilor din jurul meu, nu le-a fost tocmai usor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa mor de ras si alta nu. De cand am scris acest subiect am mai aflat despre datele de nastere a inca 3 persoane, toate femei desigur. 2 colege de munca si Principesa Margareta. Ia ghiciti in ce zodii se afla aceste persoane????

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt in zodia berbecului si pot zice cu tarie ca ai punctat f bine unele aspecte,cel putine eu m-am regasit f bine in cele descrise de tine ;)

    RăspundețiȘtergere