miercuri, 5 mai 2010

25 de chestii

25 things about my sexuality este un blog pe care l-am găsit mai zilele trecute din întâmplare. Mergeam din blog în blog şi astfel l-am descoperit în blog-rolul unuia. La început am intrat şi am citit niţel. Nu era cine ştie ce, nu am avut răbdarea să îl parcurg mai amănunţit. Doar că odată mi-am adus aminte şi l-am cercetat mai pe îndelete. Mi-am dat seama că omul care a făcut acest blog de fapt a reuşit ceea ce eu nu am reuşit cu propriul meu blog despre sexualitate (pe care l-am abandonat). El a reuşit să îi provoace pe oameni să îşi expună - sub tutela anonimatului desigur - cele mai intime trăiri erotice, cele mai ciudate şi mai ascunse gânduri şi fantezii. Probabil că eu am renunţat prea devreme, probabil că eu nu am destui cititori dornici să se expună, probabil că propietarul acestui blog nu primeşte niciun mail de la nimeni ci pur şi simplu îşi expune el/ea fanteziile. Nu ştiu, dar m-am bucurat să văd că mai sunt şi alţii preocupaţi de această parte foarte faină din existenţa umană - sexualitatea.
Blogul meu (este şters acum) a fost un pariu. Mi-am spus că dacă nu va răspunde nimeni în termen de 3 luni, măcar o persoană, chiar şi sub semnul anonimatului, îl voi închide. Cum nimeni nu a răspuns... Era un blog în care erau povestite mai degrabă fantezii erotice decât lucruri concrete despre sexualitate - aşa cum e în 25 things...



p.s.
Sunt dispus să îl redeschid dacă voi primi măcar 5 - 6 fantezii pe adresa de e-mail pazvante.chiorul@gmail.com... Acestea vor fi publicate sub anonimat (daca cumva cineva trimite o fantezie de pe o adresă prin care se poate identifica deţinătorul)... Curaj.
:)

7 comentarii:

  1. ia uite, dom'ne, blog cu sex si eu n-am stiut nimic!!! pai i-ai facut si tu nitica publicitate?? cum sa-ti apara cititori, asa, din senin??

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai l-am inclus in blogrolul meu, atat.

    :(

    RăspundețiȘtergere
  3. draga, eu nu mai am fantezii, le-am rezolvat pe toate. si cind imi vin idei le pun in practica:p

    RăspundețiȘtergere
  4. Muuuuuult mai fain.
    Ne povestesti ce ai facut si ce ai simtit.

    :))))


    P.S.
    Sper ca nu ti-ai indeplinit chiar toate fanteziile, ca mai ai o gramada de tinerete inainte...

    RăspundețiȘtergere
  5. de unde atita tinerete, as vrea eu. cum ziceam, daca am inspiratie zic la cine trebuie si se rezolva:p da' nu prea am, is femeie la locul meu:(

    RăspundețiȘtergere