vineri, 13 august 2010

Dracu vă mai înţelege pe voi femeile

Sunteţi culmea. Eu nu mai reuşesc să înţeleg nimic.
Dacă încerci să te comporţi ca un romantic - "bărbată-miu e molâu fată". Dacă te dai mai cocoş - "nu e şi el mai romantic, mai atent".
Dacă îi iei flori - "sigur ai grşit cu ceva". Dacă nu îi iei - "nu îmi mai ia şi el o floare, altă dată venea în fiecare săptămână".
Dacă vrei să faci sex în fiecare zi - "mă doare capul". Dacă o laşi să aibă ea iniţiativa atunci când are chef - "nu mă mai iubeşte".
Bă frate, soro pardon, las-o naibii de viaţă, ce ar trebui să facă un om ca să vă intre în voie?
:)

6 comentarii:

  1. iti vand un pont....primul este gratis..incearca sa le si satisfaci cand te freci cu o femeie...intelegi?
    si inca ceva ...pasarica se fute nu se pupa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede treaba ca ai ceva prieteni buni...In ciuda vulgaritatii ieftine, cred ca mesajul e scris ce o femeie

    RăspundețiȘtergere
  3. E plina lumea de gunoaie. Speram sa nu le vad si pe aici, dar cum sunt omniprezente in mai toate mediile, nu am ce face si ma confrunt si cu retardati din astia si pe aici. Pana la urma nu vad de ce nu poate dormi aceasta persoana de o lasitate ridicola (daca avea coaie spunea simplu uitandu-se drept in ochii mei) ca nu pot eu satisface femei. Initial ma gandeam sa dau afara mizeria asta de om, dar cum imi place sa cred ca cea mai mare parte dintre cititorii mei sunt niste oameni cu cap, m-am gandit sa las raspunsul asta pentru a-l face de ras. Numai in mediul sau manelist, retard, de lucratori la salubritate, de desfundatori de wc-uri, ar putea fi umilitor ceea ce a scris el acolo, in mediul meu nu este o rusine. Cu astfel de oameni ajungi sa ii intelegi (din pacate) pe nazisti.

    RăspundețiȘtergere
  4. He he he, si stii cum se zice, calatorul moare de drum lung, iar academicianul de grija altuia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Salut Pazvante!
    Ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere
  6. Cel mai bine este sa fii tu insuti,fara lucruri artificiale.Nu incerca sa fii ceea ce nu esti.O vei da in bara garantat.Poarta-te natural si nu o sa ai probleme!

    RăspundețiȘtergere