miercuri, 1 septembrie 2010

Dragostea

Mie îmi place să mă îndrăgostesc. Îmi place mult. Caut să mă îndrăgostesc în fiecare zi dacă ar fi posibil, în fiecare oră, caut dragostea perenă. Sunt un vânător de bucurii iar dragostea aduce multe bucurii... Găsesc aproape zilnic motive de a mă înamora, găsesc aproape în fiecare fată un motiv de bucurie şi de admiraţie. Rar am descoperit o femeie cu adevărat urâtă şi probabil că şi pentru aceea se găseau unghiuri avantajoase, numai că nu am avut eu timp să le descopăr. Frumuseţea feminină este uneori atât de perfectă încât mă lasă mut de admiraţie. Găsesc în fiecare săptămână cel puţin o fată cu care aş fugi undeva pe o insulă pustie unde să trăim un rai pământean. Nu există "cea mai frumoasă femeie". Există doar femeie frumoasă şi atât.

Un comentariu: