marți, 28 septembrie 2010

Mâna altuia

Interesant. Este foarte interesant a urmări ceea ce se întâmplă aici, în Roumeinia. Guvernanţii îşi bat joc de noi, noi stăm şi urmărim interesaţi desfăşurarea evenimentelor pe Realitatea şi Antena 3, cerem agresivitate de la manifestanţi (deci de la cei care deja fac mai multe ca noi), cerem încă o revoluţie şi nu facem nimic. Stăm şi contemplăm discordia din rândul sindicatelor, privim abulici la paranoia preşedintelui, citim indignaţi ziarele cu limbă moale sau tare, ne amuzăm de Mircea Badea, înjurăm şi blestemăm şi cam atât. Nu facem nimic. Nu ieşim, nu strigam, nu protestăm 2 luni în Piaţa Universităţii, nu ne autodenumim golani, nu dăm cu ouă în mizerii, nimic, nimic, nimic. Stăm şi aşteptăm ca alţii să facă asta pentru noi. Foarte interesantă a fost discuţia pe care am avut-o cu o foarte bună prietenă de-a mea, practic îmi e ca o soră, care se declara siderată că poporul român stă aşa şi nu iese în stradă să dea jos această caricatură prost executată. Eu am întrebat-o de ce nu iese ea să facă tot ceea ce reproşează celorlalţi, la care răspunsul a venit ca o bâtă trasă peste vintrele mele: pentru că eu am copii. Păi, ceilalţi nu au copii?? Scoatem castanele din foc cu mâna altuia?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu