sâmbătă, 9 octombrie 2010

Numere

Că tot mă uit la partida asta de fotbal, mă gândeam oare ce nume îmi vin în minte atunci când spun un număr de tricou... O sa încerc un solilocviu cu privire la numerele care-mi vin repede în cap.
1 - Duckadam, Dasaev
2 - Dan Petrescu, Toni
3 - Raţ
4 - Golanski, Tamaş
5 - Lupescu, Chivu
6 - Gica Popescu, Rădoi, Andone
7 - Lăcătuş
8 - Ilie Dumitrescu
9 - Raducioiu, Marica
10 - Hagi
11 - Hâldan, Ilie Dumitrescu
12 - Stelea
15 - Goian
16 - Banel Nicoliţă
18 - Iurgen Klinsman
21 - Nicolae
Cam ăştia ar fi. Când spun 80 mă gândesc la Ronaldinhio.

În fine.
Meciul s-a terminat 2 - 0 pentru Franţa. Eu mă gândesc că o fi ceva cu Pro Tv-ul ăsta, că au mai transmis ei un meci în care un gol a fost ilegal şi s-a terminat cu un scor defavorabil, nouă românilor, şi asta nu demult... Pro Tv, lasă-neeeee, lasă-neeeee!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu