marți, 16 noiembrie 2010

Donaţi vă rog

Dacă ar fi să mor mâine (Doamne ajută să nu mor) mi-ar plăcea ca cu organele mele să se salveze alte vieţi, astfel că eu accept să îmi donez organele pentru transplant. Deşi unii preoţi ne spun că oamenii nu pot dona organe, eu Îl iau în considerare pe Domnul Dumnezeul meu care mă învaţă că "cine salvează o viaţă, pe Mine mă salvează". Sunt mii şi mii de oameni care decedaţi fiind li se face îmbălsamarea şi pierd aiurea nişte organe care se aruncă pur şi simplu la gunoi (am văzut măcar 2 - 3 cazuri de acest gen), de ce să nu salvăm o viaţă dacă s-ar pune problema unui deces neaşteptat? Eu aleg să donez ceea ce ar fi de donat, asta desigur în ideea în care un eveniment absolut nefericit m-ar răpi lumii acesteia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu