miercuri, 1 decembrie 2010

Ce credeam

În mod absolut inexplicabil, credeam cumva că vesticii sunt superiori nouă, esticilor. Credeam că ei au idei mai bune, că sunt mai inteligenţi, că sunt mai mintoşi, mai ageri la minte, că până că şi nebunii lor sunt mai puţin nebuni decât ai noştrii, că nebunia în vest nu poate căpăta aspecte groteşti precum la nebunul sărac din est, credeam că beţivii noştrii sunt mai urâţi decât ai lor, că sunt mai aprigi şi mai proşti, că sunt mai dependenţi şi mai pregătiţi să consume orice decât alcooliştii lor. Credeam că orice rău, are aspecte mai groteşti la noi iar la ei are aspecte mai călduţe.
Ei bine, m-am înşelat. Citind acest blog, mi-am dat seama că mai am multe de învăţat de la viaţă. Totul este şi la ei la fel de decadent precum este la noi, nebunii sunt la fel de nebuni, beţivii la fel de beţivi, drogaţii la fel de agresivi, etc. Nu reuşesc să îmi dau seama de ce mi se părea că răul din vest este mai blând decât al nostru... Poate pentru că al nostru este ... al nostru.

Un comentariu:

  1. uite, vezi cum e cu modul asta "inexplicabil". de ce ar fi unii superiori altora?? sint si ei la fel de buni si de rai precum sintem noi. au ei probleme pe care noi nu le cunoastem, in est, cum si noi avem suferinte de care ei nu au habar.

    RăspundețiȘtergere