joi, 16 decembrie 2010

Mă simt umilit

Mă simt umilit. Uitându-mă la veşnica Antena 3 (...) am constatat cu tristeţe că eu câştig mai mulţi bani decât domnul doctor Leon Dănăilă. Am intrat pe internet după ce am văzut un reportaj la Antenă şi am rămas şi mai uimit de câte am descoperit. Recunosc că am stat cam 5 - 6 minute pe wikipedia şi nu am reuşit nici măcar SĂ CITESC toate titlurile pe care acest geniu le deţine. Este de-a dreptul umilitor pentru mine că România mă răsplăteşte cu mai mulţi bani decât pe acest om care este considerat cel mai bun în meseria domniei sale, cel mai bun în viaţă. Uneori chiar cred că Dumnezeu are foarte mulţi îngeri-oameni care trudesc undeva în anonimat pentru binele nostru. Bine că nu sunt fotbalist, căci cred că pleznea ficatul în mine de ruşine... La cât căştigă un fotbalist...

2 comentarii:

  1. Nu, nu vreau sa fac bani din ceea ce scriu. Scriu doar din placere. Merci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, in Romania mai exista oameni care traiesc pentru Crezul lor, la fel este si parintele Tanase de la Valea Plopului - cel care creste 300 si ceva de copii orfani. In fata unor astfel de oameni ... nu poti decat sa te pleci pana la pamant.

    RăspundețiȘtergere