joi, 16 decembrie 2010

Viaţa adevărată

Uitându-mă la acest reportaj (mulţumesc ramurii), la ediţia din 8 decembrie, mi-am amintit de frumuseţea vieţii de mănăstire, de frumuseţea vieţuirii întru slăvirea lui Dumnezeu. Am fost de-a dreptul invidios - în sensul pozitiv dacă există un asemenea sens la un asemenea termen - pe aceşti oameni care au găsit resursele de a îşi închina viaţa singurei cauze care merită orice sacrificiu. Desigur, şi munca dintr-un spital pentru salvarea vieţilor oamenilor, şi lupta cu arma în mână pentru traiul liniştit în propia ţară, şi salvarea oamenilor din foc, din ape şi din orice pagube, toate acestea sunt desigur cauze pentru care merită să faci sacrificii în viaţă, dar pentru Dumnezeu vă garantez că merită să sacrificaţi totul. Este singurul sacrificiu - şi aici, cuvântul "sacrificiu" are conotaţii pozitive - care are o răsplată 100% garantată şi însutit, ce zic eu aici, inmiit mai mare decât orice sacrificiu ai face tu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu