luni, 28 martie 2011

Bun de Seinfeld

Constatam mai zilele trecute că atunci când te afli la WC îți este destul de greu să te uiți în ochii celor care se află în același loc cu tine. Adică observi că mai este cineva, observi cam ce face (se spală pe mâini, folosește un uscător, etc) dar îți este oarecum jenă să te uiți direct în ochii omului. Nu știu de ce, până la urmă toți facem asta...

După meciul de fotbal pierdut de naționala noastră, PRO TV a dat mai multe reluări ale partidei. Pe lângă faptul că nu știu dacă există cineva care să vrea să vadă un meci al cărui rezultat îl cunoaște, nu reușesc să mă dumiresc de ce ar dori cineva să privească cum luam bătaie, și asta de vre-o 3 ori câte reluări mi se pare că a dat PRO-ul. Chiar nu știu, există cineva care spune: ia mă, să văd cum am mâncat bătaie, cum am luat golurile sau ceva de genul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu