miercuri, 16 martie 2011

Celebru sau nu

Azi dimineaţă aveam o polemică cel puţin interesantă cu iubita mea, respectiv dacă e mai plăcut să fi celebru sau mai plăcut să nu fi o persoană de notorietate. Eu susţineam că nu e prea plăcut să te recunoasă lumea pe stradă, să te interpeleze şi să te întrebe toace cele, nu cred că ar fi ok dacă lumea s-ar schimba văzându-mă, dacă nu ar mai fi ei naturali, aşa cum am şansa de a-i vedea nefiind mare celebritate. Apariţia pe sticlă - a se citi la tv - este - în opinia interlocutoarei mele - ceva bun, dezirabil, de dorit. Fiecăruia dintre noi ne place să nevedem la televizor - susţinea ea, ne place să fim în centrul atenţiei şi adoraţi de mulţimi. Mie nu îmi place să apar la tv; nu am carismă, nu-s telegenic, nu am dicţie, cultură generală, dorinţă de afirmare media. Dar există oameni şi oameni. Unii doresc a-şi expune şi chiloţii, viaţa lor este redată în amănunt în reviste de prost gust sau pe la televiziuni cu renume îndoielnic, vor şi caută cu ardoare apariţia în media. Faptul că mama lor îi vede la televizor, îi umple de mândrie, îi face să se simtă mai importanţi de cum sunt. Există oameni care sunt făcuţi pentru a fi celebri, alţii - precum sunt şi eu - care doresc liniştea căminului şi a familiei.

5 comentarii:

  1. Si eu tot în spatele reflectoarelor mă simt confortabil :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Plus ca, fiind in atentia tuturor, risti sa iti vezi numele tarat in tot felul de controverse si nu sunt chiar sigur ca acelea ar fi generate neaparat de o culpa... Te vor judeca toti imbecilii, vei fi injurat de toti retardatii, ti se va spune in fel si chip, vei fi batjocorit fara a face neaparat ceva care sa te incrimineze. Tot ce vei face va fi rau, indiferent daca eforturile tale is cu buna intentie.

    RăspundețiȘtergere
  3. fantastic, ce telepatie blogaristică, nene! chiar azi mă gândeam că ultimul lucru pe care mi l-aş dori ar fi să fiu persoană publică! Doamne fereşte, cred că nu există ceva mai de nedorit în ţara asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. In tara asta si oriunde. Peste tot exista imbecili, retardati, gunoaie, puroiuri de oameni. Ce, crezi ca in SUA sau in Franta nu-s nesimtiti? Crezi ca e usor sa fi celebru in Marea Britanie sau in Olanda? Si eu am avut telepatii din astea blogaristice asa cum le numeai tu... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, aşa-i, să fii persoană publică mi se pare infernal oriunde...

    RăspundețiȘtergere