marți, 26 aprilie 2011

2 nedreptăți și-un lucru bun

Cam astea ar fi constatările acestui Paște, că s-au produs 2 nedreptăți și apoi s-a întâmplat un lucru bun. Prima nedreptate ar fi că Narcis Ianău, puștiul care ar fi trebuit să câștige concursul ăla pe pro tv, nu a câștigat. Acum îmi aduceam aminte că și la englezi a fost o astfel de nedreptate, căci Susan Boyle nu a câștigat și am înțeles că și la ei a câștigat un rapper sau așa ceva. Nu am înțeles sub nicio formă de ce să reciți câteva versuri mai sacadat așa și să te îmbraci fistichiu este un talent în detrimentul unei interpretări absolut unice a unor arii din opere, dar asta este, poporul nu are inteligență nici la noi nici la ei... Nedrept este că puștiul ăla care se haolea de te lua depresia a câștigat banii ăia până la urmă. Știu cel puțin 2 povești care sunt cu mult mai tragice decât povestea unuia care rămâne orfan dar care are apartament și toate cele necesre lăsate de părinții lui. Pe mine nu m-a impresionat povestea lui, puteți să îmi spuneți inimă de piatră. A doua nedreptate ar fi că dinamo a bătut pe Steaua care a cam dominat partida în mare măsură exact ca în tur. Steaua a domniat iar dinamo a câștigat... Eram sigur că va bate, am ghicit și scorul corect, am greșit numai marcatorul. Eu spuneam că va înscrie Moți și a înscris Torje. Pe dinamoviști - pe jucători mă refer - i-a filmat mai toată lumea cum aruncau torțe și alte artefacte ale violenței de pe stadioane, propiilor suporteri. Un gest incalificabil, lipsit de onoare, iresponsabil în ideea în care imbecilismul unor suporteri poate genera cât de curând victime umane așa cum a generat și în alte locuri unde s-a încurajat violența. Dinamoviștii au demonstrat astfel că sunt de fapt niște găinari de drept comun, infractori care se ocupă cu traficul de mașini furate și alte asemenea îndeletniciri pe care nu cred că le are Messi sau ce fotbalist mai vreți voi de pe afară... Dinamoviștii de fapt nu mi s-au părut că excelează la acest capitol - al onoarei, deseori fiind puși în situații pe care eu le consider cel puțin ridicole dar în care ei se copmportau deloc elegant. Când eram pici exista și expresia „asta e dinamo” cu referire exact la acest aspect. De suferit nu va avea nimeni de suferit, vă garantez. Retardatul ăla de i-a rupt (aproape) picioarele unui cameraman TVR a scăpat cu mustrare sau așa ceva, avea bani căcălau și și-a luat un avocat care a spus vrute și nevrute și deși era evident că l-a pocnit pe omul ăla cu lanțul peste picioare nu a pățit nimic. La fel nu a pățit nimic nici retardatul care a lovit un jandarm la Cluj cu o cărămidă în față de a rămas omul ăla distrus pe viață. Mizerabilă meserie, decât să devin vreodată avocat mai bine prefer să lucrez la salubritatea orașului sau să curăț veceuri publice. Avocat este una din meseriile pe care nu le-aș face nici pentru un salariu de 1.000.000.000 euro pe zi. În fine. Am înțeles că totul depinde de ceea ce scriu observatorii în foaia de observație, iar eu dau scris azi că nu vor consemna nimic. Cei mai mulți oameni din federație și de pe unde e nevoie, sunt dinamoviși, iar ei au la mână pe mulți alți oameni care nu vor da în veci ceva sancțiune clubului dinamo. Mai mult, azi a fost amendat clubul Steaua pentru fumigenele aruncate suporterilor de JUCĂTORII de la dinamo, QED. Lucrul bun este acela că învinșii din aceste 2 nedreptăți sunt de fapt câștigătorii morali ai chestiilor în care au fost implicați. Oricine a văzut că Narcis a fost de fapt cel mai bun și că indiferent câți rapperi și-au susținut recitatorul sau de câți oameni au pișat ochii la povestea tristă (ce-i drept) spusă meșteșugit de un om fără niciun talent, el merita să câștige având un talent unic într-o generație zic eu. Oricine a văzut jocul bun al Stelei, onoarea din declarațiile patronului și modul elegant în care au pierdut. Infatuarea și nasul ridicat nu sunt prezente la steliști și asta mă face mândru că sunt stelist. Steliștii adevărați știu să piardă chiar dacă le este foarte greu să accepte că partida se prelungește până dă Napoli gol sau când niște infractori de drept comun îi bat - cu noroc - la fotbal fără să joace nimic. A, by the way, eu sunt din acea categorie care îl sprijină pe Gheorghe Becali la conducerea clubului. Consider că maimuțele grăitoare care nu pot gândi mai mult de ceea ce scrie pe o hârtie care le se pune în față au de fapt niște interese foarte bine conturate și nu au dreptate absolut deloc în nimic din ceea ce susțin. De fapt, cred că dacă merge cineva și întreabă un retard din ăsta de ce strigă „gigi pleacă” pariez că habar nu are... Așadar, lucrul bun este că deși faptic nu sunt câștigători, în morală și inimile tuturor ei sunt câștigătorii adevărați.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu