marți, 5 aprilie 2011

Cuţulică

Eu cred că toată tevatura asta cu căţeii vagabonzi este o mare păcăleală. Până la urmă nu am văzut niciun adăpost făcut de vre-un ONG, nu am văzut nicio soluţie propusă la problema câinilor comunitari, nu am văzut nimic concret în afară de o haoleală generală şi mitinguri fără consecinţe. ONG-urile iau ceva bani de la stat, bani a căror destinaţie nu îmi este foarte clară, în afară de salarii şi alte cheltuieli. Problema oamenilor muşcaţi fără nicio vină de câini nu pare a înduioşa pe "miloşii" de la aceste organizaţii. Să fim bine înţeleşi, sunt UN MARE IUBITOR de animale, am acasă un îngeraş din ăsta cu blană, cresc şi la serviciu unul, iubesc toate animalele şi cred că oamenii care comit cruzimi faţă de animale ar trebui torturaţi în piaţa publică. Dar exact această parte a mea nu doresc a fi lăsată la îndemâna manipulatorilor, la mâna celor care invocă dreptatea în numele animalelor excluzând-o pe cea asupra oamenilor. Sunt sigur că niciun reprezentant al acestor asociaţii nu are curajul să treacă într-o noapte CU COPILUL SĂU mic printr-o haită de căţei "blânzi" şi candizi. Sunt sigur că îşi iau copii imediat în casă dacă prin faţa blocului lor ajung aşa cam vre-o 20 de căţei la fel cum sunt sigur că dacă li s-ar întâmpla lor să fie muşcaţi nu ar avea un aşa mare aplomb în activităţile lor. Eu de exemplu am fost muşcat de un căţel atunci când mergem la un film, fără să provoc deloc acel individ, fără să fac absolut nimic. Pur şi simplu a venit pe la spate şi mi-a sfâşiat raiaţii pe care îi purtam. Norocul meu că nu m-a muşcat şi de picior foarte tare, dinţii i-au alunecat pe pantalon. La spital când am mers să îmi verific mica zgârietură pe care o căpătasem, am stat la o coadă de vre-o 20 de persoane. Si ăştia erau intr-o zi de sâmbătă, într-o zi "bună" erau 20 pe oră. Ori, pe aceştia cine îi apără? "Sensibilii" care "luptă" pentru drepturile animalelor, cum de nu se sensibilizează la suferinţele acestor fiinţe? Norocul meu că mica zgârietură nu a impus niciun fel de tratament medicamentos în afară de un pic de rivanol şi un plasture. Protecţia animalelor înseamnă să adopţi un căţel şi apoi să îl creşti, nu să îi dai drumul ÎNAPOI pe stradă aşa cum fac unii reprezentanţi ai acestor "iubitori de animale". Căţelul acela tot mort de foame va sfârşi, tot singurel, tot lovit de nişte imbecili, tot fără afecţiune. Asta nu e cruzime cumva????? Asta să fie oare iubirea faţă de animale, să le ţi cu tot dinadinsul pe stradă pentru că altfel nu îţi mai dă nimeni bani de la stat prin pierderea obiectului de activitate??? Asta e dreptate? De ce vă lăsaţi manipulaţi afectivitatea în aşa hal încât vedeţi numai ce vi se arată (mă refer la cei care se lasă manipulaţi)? Desigur, nu orice om care susţine această cauză o face ca urmare a unei manipulări şi sunt convins că sunt şi oameni care iniţial erau foarte convinşi de justeţea faptelor sale. Dar dacă o haită de câini i-ar omorî soţul, soţia sau copilul aşa cum s-a întâmplat cu familiile victimelor acestor căţei, oare or mai fi aşa de implicaţi? Eu ştiu de 3 persoane care au fost ucise de căţei, femeia asta care mergea la ADP sector 5, un domn paznic la o fermă şi japonezul din Victoriei. Oare familiile lor ce simt?

2 comentarii:

  1. pe noi ne bombardeaza cu zeci de mesaje pe email zilnic. toate exact au aceeasi continut. exact exact, nu lipseste nici macar o vrigula. asa nu se mai poate, in loc sa imi fac treaba stau sa sterg mailuri la greu. eu inteleg ca astia protesteaza, dar ce vina avem noi? mai ales ca institutia noastra nu are nimc de-a face cu cainii.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, si pe voi va bombardeaza cu e-mailuri? Credeam ca-s singurul.

    RăspundețiȘtergere