miercuri, 27 aprilie 2011

Exerciţiu de imaginaţie

Presupunem că ai jucat la loto şi tocmai ai câştigat 7 milioane de euro. Ce faci cu banii? Eu de exemplu aş face următoarele: bilete dus - întors până în Caraibe unde voi petrece cel puţin 3 săptămâni la plajă în fundul gol; voi deschide un service auto unde voi încerca să le ofer angajaţilor salarii decente; voi deschide un lanţ de spălătorii auto cu preţuri accesibile oricui; voi cumpăra multe Sandero pe care le-aş face cadou tuturor din familia mea care nu au maşină şi vor aşa ceva, sau oricum, le-aş lua tuturor ceva de 6 - 7.000 de euro; desigur, mi-aş cumpăra o gospodărie undeva la curte în afara oraşului clar, unde ar dispune de teren de tenis şi sală de snooker!!!!; din banii care îmi vin lunar pe post de dobândă voi încerca să ofer o parte celor care au nevoie de operaţii pentru a salva viaţa lor. Ştiu câţiva oameni care au murit pentru că nu au avut bani de operaţii aşa cum au alţii; probabil că mi-aş deschide un centru de găzduire al oamenilor fără adăpost; probabil că voi deschide un centru de găzduire a animalelor fără stăpân şi voi încerca plasarea lor către oameni cu suflet mare; sunt 99% convins că mi-aş cumpăra nişte maşini tari, voi face cât de curând un topic în care voi prezenta maşinile ideale din garajul meu; voi lua licenţă de pilot şi mă voi înscrie în Campionatul Naţional de Raliuri. 99% aş alerga cu un Subaru Impreza STI, dar la început aş rula cu o maşină mai cuminte să mă obişnuiesc; voi cumpăra o casă în localitatea 2 Mai; voi face terenuri de sport, în special de tenis; voi face clubul de nudişti... clubul de nudişti (voi povesti la un moment dat cum ar trebui să arate). Cam aşa mi s-ar schimba mie viaţa...

9 comentarii:

  1. Hmmmmm ideile sunt interesante si constructive,dar regula de baza e sa joci la LOTO :D.
    Dar avind in vedere ca esti in Romania si oamenii sunt asa.....cum sunt"piranha" cred ca vei termina in 5-7 ani toti banii si probabil ca nu vei mai avea de unde sa incasezi dobinda :)
    Oricum sunt putini oameni care ar inevesti in adaposturi pentru oamenii nevoiasi(nici statul nu o face cu succes) si animale fara adapost.Oricum visul e frumos,lafel si planul tau de investitii.Gastiga TU la LOTO ca eu unu' nu joc si nu cred ca "poturile astea mari" se cistiga.Eu cred ca sunt aranjate,dar asta e parerea mea :)

    Seara placuta si mai citim ce scri pe aici :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista mai multe modalitati de a pune in practica ceea ce am spus. De jucat joc, numai ca uit sa imi verific de fiecare data biletele. Apropos, sa merg sa imi verific si eu biletele de data asta... :) Nu cred ca sunt aranjate premiile. Cunosc cel putin un castigator la loto care a luat dealungul vietii 1 Solenza si un premiu de cam 5.000 euro in banii actuali. Nu are cum sa isi aranjeze el nimic. La fel si alti oameni care au castigat sume mari. Erau odata 2 baieti din mai stiu eu ce sat care au luat 3 milioane de euro, odata au castigat 20 de baieti dintr-o unitate militara si asa mai departe. Cine nu joaca are sanse sigure de zero castiguri. Asa, daca investesti aia 6 lei ai 1 la nu stiu cate milioane sanse, dar ai o sansa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta cu adapostul nu costa foarte de mult de facut. Exista mai multe posibile solutii. Adapostul de animale este practic gratuit, te costa excesiv de putin fata de cat primesti inapoi de la bietele sufletele. Un Sandero nou este cam 6 - 7.000. Nu imi trebuie mai mult de 10 - 15. :) O spalatorie cu toate dotarile legale o deschizi binisor cu 50.000 de euro. Service-ul costa mai mult. Un Citroen C2R2 costa cam 15.000 de euro, sau un Logan pentru Logan Cup si mai ieftin. Bine, odata ma gandeam sa imi iau Loganul ala S2000, dar cred ca nu se mai face... Clubul de nudisti cred ca nu va necesita mai mult de 100.000. Masa de snooker este 5.000 De amenajat terenul de tenis acasa cred ca imi ia si asta vre-o 2.000. Terenurile de sport este o investitie relativ mica, dar raman cu impresia ca suntem multi grasi si fie si 1 daca ar frecventa si sanatatea lui ar fi mai buna tot ar fi un castig.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pana as ajunge la experienta necesara pentru a conduce un STI in cursele de raliuri, cred ca mai este. Cred ca daca as avea bani as alerga macar 2 ani la clasele mici. Un STI pregatit de curse il iei binisor cu 60 - 70.000 de euro. Gospodaria mi-as face-o eu, as lua numai teren si stiu un teren excelent pentru asa ceva in localitatea Peris. As face casa si totul dupa gustul meu. Cred ca voi cheltui cam 250.000 euro maxim. In 2 Mai iti iei pensiune cu multe camere cu 120.000 (era una anul trecut cu suma asta si avea cam 10 camere). Mie imi trebuie o casa cu 2 sau 3 camere. Sau la Limanu. Sau chiar intre Vama si 2 Mai sunt niste zone interesante. Cred ca investitia ar fi de pana in 100.000 de euro. Iti dai seama ca nu as incepe toate astea odata... La 7 milioane primesti - din ce am inteles - cam 30.000 pe luna. Bani suficienti pentru multe... Oricum, e clar ca nu as mai avea in veci datorii la intretinere!!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. wow ce de planuri! tenis şi snooker, daaaa, exact pe astea două le urmăresc cu cel mai mare drag la tv, deşi nu le practic, din păcate...

    baftă maximă la loto!

    RăspundețiȘtergere
  6. A, nu, tenis nu urmaresc deloc, numai atata ca mai incerc sa joc. Ceea ce iese este oarecum asemanator cu tenisul. Iar la snooker is fan. Nu am jucat inca, numai biliard. Tenisul e foarte relaxant, recomand cu caldura a incerca. Investitia initiala este undeva la 100 - 150 lei o racheta cat de cat ok. Eu de exemplu am gasit la un magazin de articole sportive aici in Bucuresti o racheta Head cu numai 99 lei si este foarte ok. Apoi un abonament la noi este cam de 200 lei pe luna, 2 ore pe saptamana, dar banii astia se pot imparti la 4, numar necesar pentru un dublu perfect. Recomand dublul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Dar voi ce ati face cu banii, cu 7 milioane de lei?

    RăspundețiȘtergere
  8. de lei sau de euro? ma gandesc si-ti raspund...
    iar la tenis "instrumentarul" il am deja, ca se juca in familie, numai eu nu stiu, am incercat o singura data si a fost intr-adevar f. relaxant, pentru privitori :))))

    RăspundețiȘtergere
  9. Euro. :)
    Nici eu nu stiu tenis, dar jucam asa, da-o la mine, ia-o la tine.

    RăspundețiȘtergere