vineri, 1 aprilie 2011

Ozzie

Pisica mea de fapt nu este pisica mea. Ea este un înlocuitor pentru foarte multe lipsuri, unele normale altele anormale, fiind totodată o împlinire a tot ceea ce poate însemna o pisică pentru cineva. Pisica mea este fiul meu, este fiica mea, este pisica mea, este cea care îmi aduce zâmbetul, atunci când simt nevoia să zâmbesc, cel care mă face fericit și, uneori, responsabil. Fără pisica mea nu cred că puteam înțelege gingășia așa cum o înțeleg acum. Atașamentul său este deseori un exemplu pentru multe exemplare umane, numai că nu oricine are ochi să vadă (în sensul biblic). Nu numai odată pisica mea mi-a oferit lecții care s-au soldat cu lacrimi și învățături profunde de viață. Pisica nu este doar un animal. Omul este doar un animal, pisica nu, sau, cățelul nu Ați văzut voi pisici maneliste? Cățeluși? Mda, mă gândeam eu. Pisica nu bea Pepsi, nu mănâncă de la mec, nu înșală, nu scuipă, nu besteamă, pisica nu face nimic aiurea până la urmă, să fim sinceri... Într-o lume ideală, noi ar trebui să fim asemeni lor (pisici, căței) nu invers. Culmea, nu? E ca dracu', taman d'andoaselea.

2 comentarii:

  1. nu, pisica nu e smechers deloc:p
    foarte frumoasa declaratia ta de dragoste. a venit primavara in inima ta? sau ai zi libera? ai scris mult azi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si baut mult... :)
    In sufletul meu e mai degraba o iarna pe terminate, dar se incalzeste usor spre primavara...

    RăspundețiȘtergere