duminică, 29 mai 2011

Abomanetul la cablu

Ce fain ar fi ca să am posibilitatea să îmi aleg ce vreu să văd la operatorii ăștia de cablu. Niciunul nu îmi oferă ceea ce vreau să văd, fiecare nu are un anumit program care e foarte fain, dacă se află la unul nu se află la atul și așa mai departe. Ce fain ar fi să poți să îți alegi singur posturile pe care să le vezi și să plătești numai pentru alea. Să fie de exemplu 1 leu Antena 1, 1 leu Pro tv, 1 leu Discovery Channel și așa mai departe. Sau cât o fi, dar să îmi pot alege. Oare câți ar mai da un leu pe OTV, pe B1TV, pe 10TV și mai știu eu ce canale din astea de o largă audiență. Oare câți ar cumpăra TVR Cultural? Bine, ăsta, așa cum stă legislația actuală este oferit gratuit către noi, nu se plătește nimic la cablu pentru așa ceva, dar dacă ar fi opțional, oare câți l-ar introduce în grila lor de programe? Eu de exemplu am mai multe frustrări cu privire la borâturile de canale de pe televizorul meu și nu pot face nimic în privința asta. Chiar și când sunt obligați de lege să facă ceva în privința asta operatorul meu de cablu, RDS - RCS mă tratează cu dispreț, nu îmi oferă TVR 3 și TVR Info . Iar pe TVR 3 a fost transmisă o probă specială din Campionatul Național de Raliuri pe care doream cu ardoare să o văd... Nu pot vedea TVR Info, TVR 3, GSP Tv, TCM, Motors, FNL și alte canale meseriașe pe care le-aș dori în portofoliul meu. Așa cum aș renunța pe loc la OTV, Taraf, Etno, PVTV, B1, 10Tv sau mai știu eu ce canale din astea pe care mă uit cam 5 secunde pe zi cât zapez. Ce fain ar fi ca să îmi pot alege eu canalele pe care să le văd și - dacă este la o adică - să le plătesc chiar și mai mult de cum plătesc acum, dar să am calitate, numai să le am pe cele pe care le vreu.

2 comentarii:

  1. te înţeleg, şi mie îmi scoseseră într-o vreme tv5, acum văd că nu mai am nici un canal italienesc, în schimb o grămadă de porcării. nu m-am revoltat până acum, pentru că mă uit prea rar şi prea puţin la tv, dar dacă-mi retează culturalul atunci să te ţii c-o să se audă până la tine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, renteaza din ce in ce mai putin sa iti iei cablu. Cred ca o investitie ok ar fi o antena parabolica asa cum erau imediat dupa Revolutie, dar acolo ar fi problema de cartelele de acces care ar trebui cumparate la mai multe posturi, dar cred ca ar renta. Daca ar veni pe piata cineva cu o oferta buna as fi primul care as recunoaste, dar nu exista acea firma de cablu care sa ofere asa ceva. Hai ca astea mai mari au si un Discovery, un Eurosport si mai stiu eu ce, dar sa ii vezi pe cei mici, operatorii marunti care au si ei 30 - 50 de abonati. Au o grila de ma apuca rasul, iar ca preturi sunt la niste sume astronomice fata de un UPC sau un RDS.

    RăspundețiȘtergere