vineri, 20 mai 2011

Blonda, chiorul și piticul

A apărut o piesă de teatru cu un astfel de nume. Dacă se referă la personaje politice care ar avea aceste porecle, nu avem de unde să știm, fiecare crede ce vrea. Ceea ce m-a frapat însă a fost faptul că am auzit că această piesă ar fi fost cenzurată, scoasă de la scenă și înlocuită cu altceva. Măi să fie, adică exact ca pe vremea lui Ceașcă. Acum urmează să mergem pe ascuns la această piesă, să facem rost de înregistrarea ei pe care să o vedem pe video până la epuizare. Probabil că urmează să apară și un radio care să se numească Radio Romania Liberă pe care să îl ascultăm seara cu urechea lipită de difuzorul care ne redă o transmisie nu foarte bună, bruiată în mare măsură de Băsescu. Chiar dacă piesa asta ar face referire la niște indivizi dubiși din România, nu mai suntem în anii în care să fie posibil o cenzură de genul celei pe care o pomenesc aici. Oricum, piesa nu se va mai juca la teatrele de stat, dar am înțeles că ea se montează în teatrele particulare. La noi, dictatura e în floare...

5 comentarii:

  1. e super tare şi numai titlul, nu auzisem de ea, o s-o urmăresc, mi-ar plăcea să o văd jucată cândva... despre cenzură nu comentez că mi-e silă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Între timp am dat o căutare și am observat urmatoarele aspecte pe care le precizez aici: piesa se va juca La Scena. Conducerea Sălii Dalles care e în subordinea primăriei Bucureștiului se pare că ar fi interzis piesa - dar să fin serioși... Motivația nu a fost că se referă la Băse ci că piesa e vulgară. Cică Băse chiar i-ar fi invitat la Cotrosoaze să monteze acolo piesa iar Kelemen Hunor, ministrul de cultură cică ar fi cerut o anchetă. Ha! Așadar, să mergem la barul La Scena și să vedem piesa. Na, că fac și reclamă.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă vreunul vedeţi piesa, să faceţi recenzie, bine? :)

    RăspundețiȘtergere
  4. no, aştept recenzia ta că până ajung io prin Bucureşti...

    RăspundețiȘtergere