luni, 2 mai 2011

Mai multe lucruri bune

O perioadă în care pare că Dumnezeu şi-a întors iar faţa la noi. Mai întâi s-a căsătorit (în sfârşit) copilul lui Charles şi Diana cu fata aia, Cati. O nuntă ca în poveşti, cu implicaţii simbolice şi nu numai la nivel naţional aş spune. Prinţul Charles cred că e tare mândru, la fel şi o întreagă naţie şi orice om de pe planeta asta care are cât de cât o cultură măcar cât un bob de mazăre. Numai inculţii nu văd nimic pozitiv în nunta asta sau mai naşpa, văd numai chestii anormale. Chiar am râs citind nişte impresii despre celebrul eveniment, dar ăsta e un mare căştig al revoluţiei, oricine poate să îşi exprime opinia, chiar dacă e bună sau mai puţin bună. Nu mai insist. Apoi, o mare dreptate s-a făcut prin beatificarea unui om care primeşte astfel din partea noastră, a pământenilor ceea ce şi el ne-a oferit cu atâta dărnicie. Acest om este un sfânt şi aici cred că sunt de acord şi mulţi oameni care nu sunt catolici. Spuneam şi Puiului că o colegă de-a mea a povestit cum au trecut-o toţi fiorii când Fericitul Ioan Paul II - Papa a trecut pe lângă ea, a simţit o feerie de nedescris, şi omul nu făcuse decât să treacă, nu a zis nimic, nu a făcut nimic. 100% omul acesta este un sfânt. Apoi, azi am auzit o veste care eu zic că este bună în vederea păcii mondiale la care inutil eu încă mai sper: Osama Bin Laden a fost în sfârşit capturat. Probabil că vor urma nişte represalii, dar cred că organizaţia aia care a adus numai război, ură, distrugere şi durere va fi de astăzi mult mai slabă. Nu cu sabia se face pace.

3 comentarii:

  1. ştii deja că exact asta-i senzaţia pe care am avut-o şi eu, de mai multe lucruri bune... în sfârşit!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper să ajungă şi la mine senzaţia :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Serios Arcadia. Roaga-te din tot sufletul fericitului si vei vedea singura. Incearca numai. Dragutul de el ne ajuta, atata numai sa ii cerem.

    RăspundețiȘtergere