joi, 23 iunie 2011

Ha ha ha ce glumă bună

Azi am stat de vorbă cu o duduie dubioasă rău. Dat fiind că am terminat o facultate de psihologie și că am o foarte bogată experiență în citirea oamenilor (scuzati-mi lipsa de modestie), o bănuiesc pe această ființă cum că nu ar fi fost în deplinătatea facultăților mintale, ceea ce ar explica desigur foarte multe dintre cele pe care le-a făcut și spus cucoana azi. Vine madam și începe efectiv să urle la mine când am încercat să îi explic ce are de făcut legal, când am contrazis-o aducând un argument cât se poate de legal unui abuz pe care cu nesimțire încerca să îl facă. Cum nu sunt de fel sperios am continuat să îi explic bolnavei niște principii simple, banale, la mintea unui copil de clasa a 6-a. Madam îmi explică cum că ea locuiește în State și cum că ea a făcut extraordinar de mult bine României - ceea ce instituția în care îmi desfășor activitatea nu a făcut, cum că ea este apreciată și căutată de sute de televiziuni din State iar noi, noi „niște nenorociți” nu înțelegem valoarea domniei sale care ar salva efectiv țara, țară care are o impetuoasă nevoie de ea. O ascult cât se poate de senin, de calm, urmărind să găsesc ceva care să aibă totuși o noimă, dar fără un oarecare succes. Văzând ea că nu mă pun în genunchi și să încep să plâng amar, că nu îi sărut poalele-i valoroase și nu îi declar supunerea veșnică, madam se decide să treacă la artileria grea: „lasă că o să fac eu o declarație la securitate să vedeți voi ce vă fac ăia”.
Comuniștii n-au murit.

3 comentarii:

  1. no, ce m-ai amuzat cu asta :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cunosc şi eu un băiat cu sclipiri şi pete de lumină, care garantat ar salva Rămânia de la faliment dacă ar fi lăsat =))

    Îl întreb: George, ce faci cu România?
    Încă lucrez la ea, doamna Arcadia!

    RăspundețiȘtergere
  3. Serios, oameni de genul asta chiar exista, nu este imaginatia mea. Eu nu stiam daca sa rad sau sa fiu in continuare cat de cat serios. Ba mai mult, sunt oameni care lucreaza serios la "salvarea Romaniei"... :)

    RăspundețiȘtergere