vineri, 22 iulie 2011

Telegrame din România V

Lumea căzu pe capete la BAC. Nici la titularizarea profilor nu a mai mers ca în alți ani. În fotbalul românesc se întămplă lucruri inimaginabile, dar nu în sens pozitiv cu performanțe notabile, ci cu vendete și războaie pe care nimeni nu le înțelege. Oamenii din fotbal care au bani mulți se pare că anul ăsta nu au mai putut face mai știu eu ce matrapazlâc și echipele lor au avut de suferit. Îmi e frică cu Gigi la cârma Stelei, sincer. Pe litoral serviciile sunt de rahat. Părintele Dobrogei, Arsenie Papacioc a plecat la Domnul după ce și-a împlinit misiunea pe care acesta i-a încredințat-o, acee de a ne păstori. În aceste momente îmi doresc mai mult ca oricând să mă călugăresc. Cornel Dinu a avut și el probleme de sănătate. Cornel Fugaru a încetat și el din viață. Băsescu iese din când în când la rampă și dă declarații pe care noi oameni muncii de la orașe și sate nu le înțelegem. Bag sama că noi suntem proști pentru că el dacă era prost nu ajungea președinte. Fregata românească care a executat o misiune NATO în Mediterana s-a întors acasă. După ce marinarii au curățat praștiile, lopețile și colacii gonflabili cu cap de rață, nava a fost trasă la dană. Un profesor din Oradea a fost dat afară din învățământ după ce s-a constatat că acesta a copiat pur și simplu niște articole la care a schimbat doar numele autorului punând-ul pe al său. Plagiatul a fost semnalat de niște profesori din... Varșovia. Turul Franței ne cam ține cu sufletul la gură. Pe traseu vedem mii de rulote parcate, de unde tragem concluzia ca vesticilor le cam place să se cazeze la camping. După un început de vară friguros deabinelea, vara și-a intrat în sfârșit în drepturi. Daca ți se strică aerul condiționat și marca lui este Daewoo, ai șanse să pățești ceea ce am pățit eu, adicătelea să faci vara la ventilator, pentru că niciun depanator nu vine când aude marca. Cică nu se găsesc piese... Altfel marca e bună, eu dețin autoturism, aer condiționat (defect în prezent), televizor și aspirator, toate Daewoo; nu am avut nicio problemă de fiabilitate. România este pe ultimul loc în UE în privința folosirii internetului. Noi ne aflăm în procentul celor care îl folosesc. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu