miercuri, 30 noiembrie 2011

Caca. Viața.

Viața mea de acum e aceeași de ca și cum aș fi căzut într-un WC de țară, din ăla din curte plin cu tot ce e mai rău în noi. Oriunde m-aș uita în jurul meu, totul îmi pare că pute. Nu e problema că la o adică nu știu să înot într-un lichid, dar gândindu-mă la ce lichid mă înconjoară prefer să stau cât pot de inert și să aștept pe cineva să mă scoată de acolo, să mă salveze. Sper ca „cineva” să sosească la timp, înainte de a începe să mă scufund cu totul în materie, căci atunci aș fi nevoit să dau disperat din mâini și din picioare iar peisajul pe care l-ar găsi ar fi unul deloc măgulitor pentru mine... 

5 comentarii:

  1. welcome to the club! :D
    nu ştiu câţi ani ai, care e problema/ care sunt problemele tale, dar sper să ai timp şi resurse să găseşti butonul "reset"... poate, cu ajutorul acelei mâini care, vorba ta, să sosească la timp...
    ai grijă de tine...

    RăspundețiȘtergere
  2. deci nu sunt singura care crede că toată lumea din jur nu doar că acceptă orice rahat i se serveşte, ci chiar alege de bunăvoie să-l mănânce cu polonicul? nimic mai trist decât realitatea înconjurătoare...
    sper să-ţi vină mâna la timp, cred că numai de sus mai poate veni, tu ştii mai bine decât mine asta, Eugen, sunt sigura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. 35 de ani am. Mana sigur va veni de undeva de sus ;) Mda, unii oameni fac alegeri ciudate in viata, pacat.

    RăspundețiȘtergere
  4. ooh, Eugen, eşti tânăr!!
    nu cred că ar fi cazul tău, că n-ai avea înţelepciune, dar (ca să ne amuzăm puţin) îmi aduc aminte de vorba aceea foarte înţeleaptă: "încearcă să înveţi din greşelile altora, că nu-ţi ajunge o viaţă întreagă să le faci tu pe toate"...:))
    problema e că, cu toată prudenţa, studiul, documentarea, şi consilierea, cu zicala asta cu tot, povestea ta seamănă cu alte sute ca ea... dar este unică...
    să fii iubit, omule... să fii iubit...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ceea ce ma ajuta in toata aceasta dezamagire este faptul ca stiu ca sunt oameni care au motive si mai mari de dezamagire decat mine, ca tristetile lor sunt poate mult mai mari si astfel supararea mea pare joaca de copii pe langa a lor. Unoeri ma ajuta sa ma compar cu oamenii care sufera foarte mult...

    RăspundețiȘtergere