marți, 26 iunie 2012

O întamplare aparent neobișnuită


O intamplare aparent neobisnuita am patit azi.
Stati sa vedeti.
Faceam si eu dus ca tot omu', cu apa calda ca asa imi place mie. Am luat buretele si l-am amestecat bine cu sapun si am inceput sa ma frec pe tot corpu'. Cand am dat pe la puță, ce sa vezi, cloc, a cazut in apa. Mirat m-am uitat cum aceasta se ducea spre scurgere cu un ghemotoc de spuma si apa care curgea acum fixa caci ramasesem intr-un stupor de neimaginat, caci in mintea mea se repeta insistent intrebarea: ce naiba, chestiile astea se desprind??? Cand mi-am mai revenit am constatat ca se facuse abur ca la sauna, iar puța mea se dusese pe scurgere in jos. Na, ce era sa fac, am mers la un vecin cu care mai joc eu tabinet pe acilea si am cerut o penseta, ca asta e ceasornicar. Initial am cerut o penseta mare, dar pe drum optimismul meu mi s-a parut exagerat asa ca m-am intors si am cerut una mica dar lunga, ca sa intre adanc in scurgere. Am mai stat 22 de minute ca sa ii explic de ce am iesit in pielea goala pe casa scarii, dar l-am lamurit repede zic eu. Dupa un efort deloc de neglijat pentru un tanar de varsta mea, am extras gogomania si - din lipsa de alte idei - am lipit-o la loc cu scoci mat, din ala lat pentru baloti, ca din ala aveam prin casa. No, acum ma framanta o dilema: maine sa mai fac baie sau nu?

Publicata în original pe facebook. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu